vienas dalykas užsivest ir išvažiuot, kitas smirdėt pusvalandį. Ar tau be skirtumo? On 2013.11.20 07:17, Signalizacija wrote: > O tai tu ryte ta svo masina kai lauke -20 is kiemo išsistumi ir tik tada > kuri? > > On 2013.11.13 15:16, Dainiushas wrote: >> prie -20 užkurtas automobilis, su dabar naudojamu kuru, negali >> nesmirdėt, iš principo. Mažų mažiausiai tas katalizatorius įšilt turi, >> kas prie -20, ant laisvų sūkių, nėra momentinis reikalas. >> >> On 2013.11.13 15:13, scrp wrote: >>> Jei ten tikrai TAIP smirda, gal reiktu susireguliuot degima, ivirint >>> atgal katalizatoriu ir dar kazka padaryt. As apie masinas raukiu >>> panasiai kaip apie baleta bet mano supratimu tvarkinga masina neturetu >>> smirdet. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:l5vtgq$ruf$6@trimpas.omnitel.net... >>> >>> užtai sudegintas kuras ir smarvė po langais ne px. >>> >>> On 2013.11.13 14:09, spakainas wrote: >>>> Na tai šyla nuo sudeginamo kuro kiekio - o tas tiesiogiai įtakoja >>>> apkrovą, tai dar irgi klausimas kas geriau - ar lėtai be apkrovos >>>> brūžint ilgiau, ar su apkrova bet trumpiau. Kažkaip nemanau kad ant >>>> laisvų tepimas nevyksta, o jau biškį pagazavus tik pyst ir pradeda >>>> tept. >>>> O apskritai tai jaučiu px, vistiek periferija greičiau pareis nei >>>> variklis užlinks >>>> >>>> 2013.11.13 13:17, padugne rašė: >>>>> Variklis (pagrinde) šyla ne nuo trinties. Todėl ir su dėvėjimusi >>>>> neturi >>>>> tiesioginio ryšio. >>> >>