ai pizdu :D pasiduodu :) "Dainiushas" wrote in message news:l5vu3q$stu$1@trimpas.omnitel.net... prie -20 užkurtas automobilis, su dabar naudojamu kuru, negali nesmirdėt, iš principo. Mažų mažiausiai tas katalizatorius įšilt turi, kas prie -20, ant laisvų sūkių, nėra momentinis reikalas. On 2013.11.13 15:13, scrp wrote: > Jei ten tikrai TAIP smirda, gal reiktu susireguliuot degima, ivirint > atgal katalizatoriu ir dar kazka padaryt. As apie masinas raukiu > panasiai kaip apie baleta bet mano supratimu tvarkinga masina neturetu > smirdet. > > "Dainiushas" wrote in message news:l5vtgq$ruf$6@trimpas.omnitel.net... > > užtai sudegintas kuras ir smarvė po langais ne px. > > On 2013.11.13 14:09, spakainas wrote: >> Na tai šyla nuo sudeginamo kuro kiekio - o tas tiesiogiai įtakoja >> apkrovą, tai dar irgi klausimas kas geriau - ar lėtai be apkrovos >> brūžint ilgiau, ar su apkrova bet trumpiau. Kažkaip nemanau kad ant >> laisvų tepimas nevyksta, o jau biškį pagazavus tik pyst ir pradeda tept. >> O apskritai tai jaučiu px, vistiek periferija greičiau pareis nei >> variklis užlinks >> >> 2013.11.13 13:17, padugne rašė: >>> Variklis (pagrinde) šyla ne nuo trinties. Todėl ir su dėvėjimusi neturi >>> tiesioginio ryšio. >