ilgokai tavo katulis syla :D On 2013.11.20 09:04, Dainiushas wrote: > vienas dalykas užsivest ir išvažiuot, kitas smirdėt pusvalandį. Ar tau > be skirtumo? > > On 2013.11.20 07:17, Signalizacija wrote: >> O tai tu ryte ta svo masina kai lauke -20 is kiemo išsistumi ir tik tada >> kuri? >> >> On 2013.11.13 15:16, Dainiushas wrote: >>> prie -20 užkurtas automobilis, su dabar naudojamu kuru, negali >>> nesmirdėt, iš principo. Mažų mažiausiai tas katalizatorius įšilt turi, >>> kas prie -20, ant laisvų sūkių, nėra momentinis reikalas. >>> >>> On 2013.11.13 15:13, scrp wrote: >>>> Jei ten tikrai TAIP smirda, gal reiktu susireguliuot degima, ivirint >>>> atgal katalizatoriu ir dar kazka padaryt. As apie masinas raukiu >>>> panasiai kaip apie baleta bet mano supratimu tvarkinga masina neturetu >>>> smirdet. >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:l5vtgq$ruf$6@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> užtai sudegintas kuras ir smarvė po langais ne px. >>>> >>>> On 2013.11.13 14:09, spakainas wrote: >>>>> Na tai šyla nuo sudeginamo kuro kiekio - o tas tiesiogiai įtakoja >>>>> apkrovą, tai dar irgi klausimas kas geriau - ar lėtai be apkrovos >>>>> brūžint ilgiau, ar su apkrova bet trumpiau. Kažkaip nemanau kad ant >>>>> laisvų tepimas nevyksta, o jau biškį pagazavus tik pyst ir pradeda >>>>> tept. >>>>> O apskritai tai jaučiu px, vistiek periferija greičiau pareis nei >>>>> variklis užlinks >>>>> >>>>> 2013.11.13 13:17, padugne rašė: >>>>>> Variklis (pagrinde) šyla ne nuo trinties. Todėl ir su dėvėjimusi >>>>>> neturi >>>>>> tiesioginio ryšio. >>>> >>> >