jei ten bus su visokiais salono šildymais, tai nemanau, kad 2-iem apmerais apsiribos.... Kas link korių byrėjimo, jei jau toks byrantis aukumas, tai mirs jis ir su webasta ir be jos :) On 2013.11.20 10:41, padugne wrote: > On Wed, 20 Nov 2013 09:53:34 +0200, Dainiushas wrote: > >> oj nebūčiau tikras. švino akumas turi pakankamai ribotą ciklų skaičių, o >> webasta kaip ne kaip elektros valgo pakankamai nemažai. Kas link stresų, >> tai nebūčiau tikras, kad normalūs akumai kažkaip ten labai stresuoja, >> BOSCH'ą tėvui atidaaviau tikrai >10m senumo, keičiau tik todėl, kad jau > > Tu kazkaip labai genialiai sugebi pats sau papriestaraut vieno sakinio > ribose :) > > Visi (tiek "normalus" tiek "nenormalus") svino akumai daugiausia stimpa > nuo to, kad suyra koriai. Koriai praktiskai neyra nuo tokiu mazu sroviu > ir negiliu iskrovimu kokias generuoja vebasta skirtingai nuo "smugiu per > pautus" kuriuos generuoja isalusio variklio uzvedimas. > >> kažkaip neberamu pradėjo darytis su tokio senumo batareika važinėt :). >> Juolab, jei važiuojama mieste ir nedaug, o webasta suvalgo, sakykim, >> 20Ah, reikia dar spėjo juos kažkaip sukraut atgal.... > > 20Ah? Kur tai webastai tiek suvalgyt? Jama taip mazdaug 2-3 amperas ir > pilnam variklio/salono susildymui sociai pakanka tarkim pusvalandzio. > 1-2Ah. Ir "zudo" akuma gerokai maziau nei vienas vienintelis isalusio > variklio uzvedimas. >