Tema: Re: KET ekspertams: ar pažeidžiamos KET?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-12-04 11:57:13
2013-12-04 10:38, CodeC rašė:
> nu tai jei matytum 2m toliau nei dabar butu viskas aisku.

Nesijaudink, puikiai matau.

> specialiai
> padare taip, kad autobusai turetu 'pirmenybe'. nes uz sankryzos labai
> greitai kelias belieka 1-nos juostos.

Ten toli gražu ne "labai greitai" vos ne 100 metrų ten.


> tai jei leisi per sankryza dviem
> vaziuot - mindami iki pat raudono kaip iprasta abiem eilem vistiek
> iskart uz sankryzos sustos, nes reiks susiarchyvuot i viena juosta -
> kamstis gausis sankryzoje.

Kodėl tu dar ne milijardierius, jei ateitį gali numatyti? Kažkaip 
nepamenu, kad ten kada nors būtų tokie eksperimentai atliekami, o, kad 
buvo atliktas rimtas tyrimas, tai labai abejoju. Gali būti, kad tu ir 
teisus, bet esmė tame, kad niekas niekada net nebandė padaryti dviejų 
eilių tiesiai.


> dabar jis gaunasi keliasdesimt metru
> trumpesnis - iki sankryzos. jautiesi del to labai nuskriaustas?
> beje pastoviai atsiranda gudrociu, kuriem zenklai negalioja ir vistiek
> vaziuoja is antros juostos tiesiai.

Aš tai visai nesijaučiu, nes aš toje sankryžoje tiesiai niekada 
nevažiuoju, o suku į kairę.


> o is kart uz sankryzos daro bardaka
> - va todel ta sankryza taip padare.

Šitoje sankryžoje niekada nebuvo leidžiama važiuoti tiesiai iš dviejų 
juostų. Prieš tai, kiek pamenu, pirma buvo tiesiai (tik maršrutiniam) ir 
į kairę, kitos dvi į kairę.