Aisku, kad keisis. Argi tu nesupranti, kad yra svietaforas? Jeigu nebutu, tai gautusi slankiojimas to, kaip tu sakai. Kam tada isviso keliai daromi daugiau nei viena juosta? Dar kisa i sankryza savo sudo dezes, bet tikrai situacija gereja. "CodeC" <c@c.co> wrote in message news:l7n5sq$2kj$1@trimpas.omnitel.net... > On 12/04/2013 02:03 PM, NeLabaispauda wrote: >> IMHO, taip. >> Dabar vaziuoja kiek speja 1 juosta. > > per sankryza. IKI sankryzos, ten yra 2 juostos. tu ziurek biski placiau - > masteli ant zemelapio pasididink :) sankryza imk uz taska, uz kurio kelias > susiaureja. ir dabar pats sau atsakyk, kas pasikeis, slankiojant ta > susiaurejima pirmyn - atgal truputi? bendras tasko pralaidumas keisis ar > ne? kalbam apie situacija, kai srautas tikrai didelis, piko meta, kai > visos juostos pilna, visi skuba ir visi mina iki kol atsiremia i priesais > stovinti. ar tu dabar pokerfeisa isistatysi ir sakysi kad taip niekas > nedaro ?:) > >> Leidziant 2 juostoms, viena kaip pute, taip ir pustu, kita juosta >> susibotlenekintu kiek yra vietos >> uz sankryzos. Va tas antras masinu kiekis ir butu islosimas sitam >> reikale. >> Ten gi gatves toliau nieks nestabdo beveik iki stoteles. >> >> >> >> "CodeC" <c@c.co> wrote in message >> news:l7n52d$1s1$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 12/04/2013 01:44 PM, NeLabaispauda wrote: >>>> Tai taip paciai gali ir viena eile uzkist sankryza. >>> >>> nu ne. >>> taip paciai butu, jei iki sankryzos irgi butu tiek vienos eiles srautas. >>> dabar atvaro 2 juostos. uz sankryzos iskart susiaurejimas. >>> neisskiriant sitos sankryzos, apskritai visur vaziuojanciu per raudona >>> kol atsiremia - pilna. tai 2x juostos tokiu liktu sankryzoj stovet >>> dvigubai ilgiau nei viena, nes reiktu visiems susitalpinti i viena. >>> dabar stovi IKI sankryzos. ar jusu su jonu manymu, tos vietos bendras >>> pralaidumas padidetu panaikinus zenkla? >>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" <c@c.co> wrote in message >>>> news:l7n3sa$lg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 12/04/2013 11:57 AM, Jonas Vingis wrote: >>>>> >>>>>> Kodėl tu dar ne milijardierius, jei ateitį gali numatyti? Kažkaip >>>>>> nepamenu, kad ten kada nors būtų tokie eksperimentai atliekami, o, >>>>>> kad >>>>>> buvo atliktas rimtas tyrimas, tai labai abejoju. Gali būti, kad tu ir >>>>>> teisus, bet esmė tame, kad niekas niekada net nebandė padaryti dviejų >>>>>> eilių tiesiai. >>>>> >>>>> lyg truksta pavyzdziu, kai sankryzose vaziuojama tol, kol neatsiremia >>>>> i priesais stovinti, tame tarpe ir per geltona ir raudona, jau >>>>> nekalbant apie mirksinti zalia ir ziurejima ar tikrai dar tilpsi UZ >>>>> sankryzos. beje, tas pats sekmingai vylsta ir sitoje aptariamoje >>>>> sankryzoje. is dalies del to, kad atsiranda pizduku kuriem zenklai >>>>> negalioja, is dalies del to, kad ir tos vienos juostos srauto uztenka, >>>>> kad uzkimsti ta sankryza. nes antra kartais autikai vaziuoja, is >>>>> desines prisijungia srautas nuo taikos nusukantis. tai jei paleistum >>>>> dar viena juosta pilnai, nesunku ir be bandymu nuspeti, kas butu. ar >>>>> tu rimtai manai, kad ten ta zenkla siaip sau toki pastate? jo nebutu, >>>>> jei kelias uz sankryzos butu taip pat dvieju juostu. >>>>> >>>> >>> >> >