On 12/04/2013 01:44 PM, NeLabaispauda wrote: > Tai taip paciai gali ir viena eile uzkist sankryza. nu ne. taip paciai butu, jei iki sankryzos irgi butu tiek vienos eiles srautas. dabar atvaro 2 juostos. uz sankryzos iskart susiaurejimas. neisskiriant sitos sankryzos, apskritai visur vaziuojanciu per raudona kol atsiremia - pilna. tai 2x juostos tokiu liktu sankryzoj stovet dvigubai ilgiau nei viena, nes reiktu visiems susitalpinti i viena. dabar stovi IKI sankryzos. ar jusu su jonu manymu, tos vietos bendras pralaidumas padidetu panaikinus zenkla? > > > "CodeC" <c@c.co> wrote in message news:l7n3sa$lg$1@trimpas.omnitel.net... >> On 12/04/2013 11:57 AM, Jonas Vingis wrote: >> >>> Kodėl tu dar ne milijardierius, jei ateitį gali numatyti? Kažkaip >>> nepamenu, kad ten kada nors būtų tokie eksperimentai atliekami, o, kad >>> buvo atliktas rimtas tyrimas, tai labai abejoju. Gali būti, kad tu ir >>> teisus, bet esmė tame, kad niekas niekada net nebandė padaryti dviejų >>> eilių tiesiai. >> >> lyg truksta pavyzdziu, kai sankryzose vaziuojama tol, kol neatsiremia >> i priesais stovinti, tame tarpe ir per geltona ir raudona, jau >> nekalbant apie mirksinti zalia ir ziurejima ar tikrai dar tilpsi UZ >> sankryzos. beje, tas pats sekmingai vylsta ir sitoje aptariamoje >> sankryzoje. is dalies del to, kad atsiranda pizduku kuriem zenklai >> negalioja, is dalies del to, kad ir tos vienos juostos srauto uztenka, >> kad uzkimsti ta sankryza. nes antra kartais autikai vaziuoja, is >> desines prisijungia srautas nuo taikos nusukantis. tai jei paleistum >> dar viena juosta pilnai, nesunku ir be bandymu nuspeti, kas butu. ar >> tu rimtai manai, kad ten ta zenkla siaip sau toki pastate? jo nebutu, >> jei kelias uz sankryzos butu taip pat dvieju juostu. >> >