2013-12-04 13:32, CodeC rašė: > lyg truksta pavyzdziu, kai sankryzose vaziuojama tol, kol neatsiremia i > priesais stovinti, tame tarpe ir per geltona ir raudona, jau nekalbant > apie mirksinti zalia ir ziurejima ar tikrai dar tilpsi UZ sankryzos. > beje, tas pats sekmingai vylsta ir sitoje aptariamoje sankryzoje. is > dalies del to, kad atsiranda pizduku kuriem zenklai negalioja, is dalies > del to, kad ir tos vienos juostos srauto uztenka, kad uzkimsti ta > sankryza. nes antra kartais autikai vaziuoja, is desines prisijungia > srautas nuo taikos nusukantis. tai jei paleistum dar viena juosta > pilnai, nesunku ir be bandymu nuspeti, kas butu. ar tu rimtai manai, kad > ten ta zenkla siaip sau toki pastate? jo nebutu, jei kelias uz sankryzos > butu taip pat dvieju juostu. Pasikartosiu, kad dar neteko matyti tos sankryžos užsikimšusios. Ir tikrai manau, jog pastatė tą ženklą ne šiaip sau, tai tikrai be jokių tyrimų, o tiesiog kažkam taip pasirodė, kad bus geriau. Muravos sankryža gali būti puikus pavyzdys to, kad ženklai statomi be jokios rimtesnės analizės ir, kas blogiausia, po ženklų net nebandoma stebėti kaip padėtis pasikeitė po pakeitimų.