Tema: Re: KET ekspertams: ar pažeidžiamos KET?
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2013-12-04 13:34:17
Bet sutinki, kad 2 eilem pravaziuoja daugiau masinu per sankryza, nei viena.
Jeigu nebus bobaausiai, neuzkis sankryzos.




"CodeC" <c@c.co> wrote in message news:l7mr40$oau$2@trimpas.omnitel.net...
> On 12/04/2013 10:56 AM, NeLabaispauda wrote:
>> Vistiek geriau butu is abieju. Daug daugiau masinu tilptu i tas juostas
>> uz sankryzos.
>
> esme ta, kad paprasciausiai netilptu ir liktu stovet sankryzoj.
> sita sankryza yra padaryta gerai imho. muravos - ne.
>
>
>>
>>
>> "CodeC" <c@c.co> wrote in message 
>> news:l7mpml$n2p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 12/04/2013 10:33 AM, Jonas Vingis wrote:
>>>> 2013-12-04 10:27, NeLabaispauda rašė:
>>>>> Leidzia, autikams.
>>>>
>>>> Pirmoje eilėje stovintiems už žiedo tai menka paguoda...
>>>
>>> nu tai jei matytum 2m toliau nei dabar butu viskas aisku. specialiai
>>> padare taip, kad autobusai turetu 'pirmenybe'. nes uz sankryzos labai
>>> greitai kelias belieka 1-nos juostos. tai jei leisi per sankryza dviem
>>> vaziuot - mindami iki pat raudono kaip iprasta abiem eilem vistiek
>>> iskart uz sankryzos sustos, nes reiks susiarchyvuot i viena juosta -
>>> kamstis gausis sankryzoje. dabar jis gaunasi keliasdesimt metru
>>> trumpesnis - iki sankryzos. jautiesi del to labai nuskriaustas?
>>> beje pastoviai atsiranda gudrociu, kuriem zenklai negalioja ir vistiek
>>> vaziuoja is antros juostos tiesiai. o is kart uz sankryzos daro
>>> bardaka - va todel ta sankryza taip padare.
>>>
>>>>
>>>
>>
>