Tema: Re: KET ekspertams: ar pažeidžiamos KET?
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-04 14:06:50
On 12/04/2013 02:03 PM, NeLabaispauda wrote:
> IMHO, taip.
> Dabar vaziuoja kiek speja 1 juosta.

per sankryza. IKI sankryzos, ten yra 2 juostos. tu ziurek biski placiau 
- masteli ant zemelapio pasididink :) sankryza imk uz taska, uz kurio 
kelias susiaureja. ir dabar pats sau atsakyk, kas pasikeis, slankiojant 
ta susiaurejima pirmyn - atgal truputi? bendras tasko pralaidumas keisis 
ar ne? kalbam apie situacija, kai srautas tikrai didelis, piko meta, kai 
visos juostos pilna, visi skuba ir visi mina iki kol atsiremia i 
priesais stovinti. ar tu dabar pokerfeisa isistatysi ir sakysi kad taip 
niekas nedaro ?:)

> Leidziant 2 juostoms, viena kaip pute, taip ir pustu, kita juosta
> susibotlenekintu kiek yra vietos
> uz sankryzos. Va tas antras masinu kiekis ir butu islosimas sitam reikale.
> Ten gi gatves toliau nieks nestabdo beveik iki stoteles.
>
>
>
> "CodeC" <c@c.co> wrote in message news:l7n52d$1s1$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 12/04/2013 01:44 PM, NeLabaispauda wrote:
>>> Tai taip paciai gali ir viena eile uzkist sankryza.
>>
>> nu ne.
>> taip paciai butu, jei iki sankryzos irgi butu tiek vienos eiles srautas.
>> dabar atvaro 2 juostos. uz sankryzos iskart susiaurejimas.
>> neisskiriant sitos sankryzos, apskritai visur vaziuojanciu per raudona
>> kol atsiremia - pilna. tai 2x juostos tokiu liktu sankryzoj stovet
>> dvigubai ilgiau nei viena, nes reiktu visiems susitalpinti i viena.
>> dabar stovi IKI sankryzos. ar jusu su jonu manymu, tos vietos bendras
>> pralaidumas padidetu panaikinus zenkla?
>>
>>>
>>>
>>> "CodeC" <c@c.co> wrote in message
>>> news:l7n3sa$lg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 12/04/2013 11:57 AM, Jonas Vingis wrote:
>>>>
>>>>> Kodėl tu dar ne milijardierius, jei ateitį gali numatyti? Kažkaip
>>>>> nepamenu, kad ten kada nors būtų tokie eksperimentai atliekami, o, kad
>>>>> buvo atliktas rimtas tyrimas, tai labai abejoju. Gali būti, kad tu ir
>>>>> teisus, bet esmė tame, kad niekas niekada net nebandė padaryti dviejų
>>>>> eilių tiesiai.
>>>>
>>>> lyg truksta pavyzdziu, kai sankryzose vaziuojama tol, kol neatsiremia
>>>> i priesais stovinti, tame tarpe ir per geltona ir raudona, jau
>>>> nekalbant apie mirksinti zalia ir ziurejima ar tikrai dar tilpsi UZ
>>>> sankryzos. beje, tas pats sekmingai vylsta ir sitoje aptariamoje
>>>> sankryzoje. is dalies del to, kad atsiranda pizduku kuriem zenklai
>>>> negalioja, is dalies del to, kad ir tos vienos juostos srauto uztenka,
>>>> kad uzkimsti ta sankryza. nes antra kartais autikai vaziuoja, is
>>>> desines prisijungia srautas nuo taikos nusukantis. tai jei paleistum
>>>> dar viena juosta pilnai, nesunku ir be bandymu nuspeti, kas butu. ar
>>>> tu rimtai manai, kad ten ta zenkla siaip sau toki pastate? jo nebutu,
>>>> jei kelias uz sankryzos butu taip pat dvieju juostu.
>>>>
>>>
>>
>