Tema: Re: KET ekspertams: ar pažeidžiamos KET?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-12-04 14:50:36
2013-12-04 14:06, CodeC rašė:
> On 12/04/2013 02:03 PM, NeLabaispauda wrote:
>> IMHO, taip.
>> Dabar vaziuoja kiek speja 1 juosta.
>
> per sankryza. IKI sankryzos, ten yra 2 juostos. tu ziurek biski placiau
> - masteli ant zemelapio pasididink :) sankryza imk uz taska, uz kurio
> kelias susiaureja. ir dabar pats sau atsakyk, kas pasikeis, slankiojant
> ta susiaurejima pirmyn - atgal truputi? bendras tasko pralaidumas keisis
> ar ne? kalbam apie situacija, kai srautas tikrai didelis, piko meta, kai
> visos juostos pilna, visi skuba ir visi mina iki kol atsiremia i
> priesais stovinti. ar tu dabar pokerfeisa isistatysi ir sakysi kad taip
> niekas nedaro ?:)

Gerai varai. Siūlai kitiems žiūrėti plačiau, kaltini, kad nemokame 
galvosūkių spręsti, o pats darai tokius praliotus, kad ojojoi:

1) Birželio 23 dviejomis juostomis iki tos sankryžos važiuoja ne tik 
važiuosiantys į Baranausko gatvę, bet ir sukantys į Taikos prospektą 
dešinėn (turbūt mažiausia dalis) bei kairėn (didžiausia dalis).

2) Padarius antrą juostą tiesiai ir kairėn, ne visos auto iš antros 
juostos važiuotų tiesiai, didelė dalis suktų kairėn.

Tad tavo suprimityvinti pamąstymai apiee tai, kad dviejų juostų gatvės 
(Birželio 23) susiaurėja į vieną (Baranausko) ir tik klausimas kurioje 
vietoje tą susiaurėjimą padaryti, yra nieko neverti.

Realiai ten reikėtų pasižiūrėti kiek automobilių pravažiuoja pirma eile 
per žalios ciklą bei įvertinti kiek automobilių sutelpa tame "buferyje" 
iki realaus Baranausko gatvės susiaurėjimo. http://goo.gl/maps/XKV7U

Jei pravažiuojančių per ciklą kiekis <= to "buferio" talpai - nebus 
jokio sankryžos užsikimšimo.