2013-12-04 14:06, CodeC rašė: > On 12/04/2013 02:03 PM, NeLabaispauda wrote: >> IMHO, taip. >> Dabar vaziuoja kiek speja 1 juosta. > > per sankryza. IKI sankryzos, ten yra 2 juostos. tu ziurek biski placiau > - masteli ant zemelapio pasididink :) sankryza imk uz taska, uz kurio > kelias susiaureja. ir dabar pats sau atsakyk, kas pasikeis, slankiojant > ta susiaurejima pirmyn - atgal truputi? bendras tasko pralaidumas keisis > ar ne? kalbam apie situacija, kai srautas tikrai didelis, piko meta, kai > visos juostos pilna, visi skuba ir visi mina iki kol atsiremia i > priesais stovinti. ar tu dabar pokerfeisa isistatysi ir sakysi kad taip > niekas nedaro ?:) Gerai varai. Siūlai kitiems žiūrėti plačiau, kaltini, kad nemokame galvosūkių spręsti, o pats darai tokius praliotus, kad ojojoi: 1) Birželio 23 dviejomis juostomis iki tos sankryžos važiuoja ne tik važiuosiantys į Baranausko gatvę, bet ir sukantys į Taikos prospektą dešinėn (turbūt mažiausia dalis) bei kairėn (didžiausia dalis). 2) Padarius antrą juostą tiesiai ir kairėn, ne visos auto iš antros juostos važiuotų tiesiai, didelė dalis suktų kairėn. Tad tavo suprimityvinti pamąstymai apiee tai, kad dviejų juostų gatvės (Birželio 23) susiaurėja į vieną (Baranausko) ir tik klausimas kurioje vietoje tą susiaurėjimą padaryti, yra nieko neverti. Realiai ten reikėtų pasižiūrėti kiek automobilių pravažiuoja pirma eile per žalios ciklą bei įvertinti kiek automobilių sutelpa tame "buferyje" iki realaus Baranausko gatvės susiaurėjimo. http://goo.gl/maps/XKV7U Jei pravažiuojančių per ciklą kiekis <= to "buferio" talpai - nebus jokio sankryžos užsikimšimo.