On 12/04/2013 01:49 PM, Jonas Vingis wrote: > 2013-12-04 13:32, CodeC rašė: >> lyg truksta pavyzdziu, kai sankryzose vaziuojama tol, kol neatsiremia i >> priesais stovinti, tame tarpe ir per geltona ir raudona, jau nekalbant >> apie mirksinti zalia ir ziurejima ar tikrai dar tilpsi UZ sankryzos. >> beje, tas pats sekmingai vylsta ir sitoje aptariamoje sankryzoje. is >> dalies del to, kad atsiranda pizduku kuriem zenklai negalioja, is dalies >> del to, kad ir tos vienos juostos srauto uztenka, kad uzkimsti ta >> sankryza. nes antra kartais autikai vaziuoja, is desines prisijungia >> srautas nuo taikos nusukantis. tai jei paleistum dar viena juosta >> pilnai, nesunku ir be bandymu nuspeti, kas butu. ar tu rimtai manai, kad >> ten ta zenkla siaip sau toki pastate? jo nebutu, jei kelias uz sankryzos >> butu taip pat dvieju juostu. > > Pasikartosiu, kad dar neteko matyti tos sankryžos užsikimšusios. Ir > tikrai manau, jog pastatė tą ženklą ne šiaip sau, tai tikrai be jokių > tyrimų, o tiesiog kažkam taip pasirodė, kad bus geriau. trolini ir tiek, beje pats sau priestarauji, nes tika teigiai, kad visi uzsipisa laukti po 3 sviesoforu ciklus ir mina per raudona. kazin ka tai reiskia :)))) kur tavo manyni dings tas pats masinu kiekis is dvieju juostu, 'paslinkus' susiaurejima tolyn - iki fizinio juostos dingimo. dabar jis viso labo atitrauktas pries sankryza. matau, kad galvosukiu vaikystej nemegai spresti. > > Muravos sankryža gali būti puikus pavyzdys to, kad ženklai statomi be > jokios rimtesnės analizės ir, kas blogiausia, po ženklų net nebandoma > stebėti kaip padėtis pasikeitė po pakeitimų. >