as atsimenu tuos laikus, kai grupse sake: nx tau tas kondicionierius (net ne klima), kiek ten lietuvoje tos vasaros... "Dainiushas" wrote in message news:mnj3ul$4mt$1@trimpas.omnitel.net... neištraukinėk žodžių iš konteksto. važiavimo/vairavimo prasme rašiau. visokie ten prikolai po kitu straipsniu. nes - galimybė būt be stogo - minus dinamika, minus bagažinės vieta, minus kėbulo standumas, minus saugumas - plius svoris, plius kuro sąnaudos. O kaip jau minėjo, dienų kai bestogizmas realiai džiugins čia tėvynėj nekažką.... bet nu jei tiesiog norisi, tai tada kitas reikalas, tai - svarbiausias argumentas :) On 2015.07.08 15:05, Dede_Pranas wrote: > jie neturi galimybes buti be stogo, tai jie nu niekaip negali buti > visaip kaip geriau :) > > > > "Dainiushas" wrote in message news:mnj274$3m5$1@trimpas.omnitel.net... > > o tikrai tikrai cabrio reikia? Nes važiavimo/vairavimo prasme tai coupe > visaip kaip geriau IMHO. > > > On 2015.07.08 10:28, Dede_Pranas wrote: >> Taigi boys and girls, >> >> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs BMW >> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai ir >> fun-to-drive man. >> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu jis >> butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima vaikus >> ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra >> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per marytes >> plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia islenda rimtas >> argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai vairuojama mersa >> jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu ausi riaumuojimu, >> plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must have siuo atveju:) >> >> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, >> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, tai >> tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios ir >> patirtis ir baigiasi. >> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :) >> >> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >> >> >> >> >> >> >> >