Tai ty yra mygtukas pakabai pasikietint. Tikrai gerokai pagerina valdomumą posūkiuose. Nes su comfort režimu, tai toks laivas ant posūkių. "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mnlb3m$sgc$1@trimpas.omnitel.net... > > p.s. beje e400 cdi visai smagiai vaziuoja, tik pakaba jam ziauriai per > minksta, kartais posukiuose nu labai baisu buna :) > > > > > "monaxas" wrote in message news:mnk09f$g2f$1@trimpas.omnitel.net... > > Va čia tai pritariu visom keturiom. > Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs ties > MB. > Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos rinkoje > pas CLK. > Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią LT > rinką. > > O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor > pirksi, na liubitelia taip sakant. > Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta. > Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. Ir > kėbulas bus paskutinėj vietoj. > > O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų, > kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai krūva > komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai pogarantiniu > laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio aptarnavimo > istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek jie > ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai > daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos > atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo metu > tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors > atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų. > Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką atotrūkis. > Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali. > Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių > remontų kaštus. > > > > "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message > news:mnjtge$f4n$1@trimpas.omnitel.net... >> visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei >> komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe, >> kuris >> buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas >> (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt. >> realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai >> tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor nebus >> daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau >> labiau >> mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :) >> >> >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis, >> nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje. >> >> On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote: >>> masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry >>> leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms... >>> suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui >>> su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek >>> per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto. >>> >>> >>> a >>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija >>> panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad >>> taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko >>> prabegus (na 3-4 metams) >>> >>> On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote: >>>> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal >>>> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :) >>>> >>>> >>>> >>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, o >>>> dainiushas dacia. >>>> >>>> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote: >>>>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB. >>>>> lyrinis nukrypimas: >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r >>>>> mano preferencija: >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>>>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Taigi boys and girls, >>>>>> >>>>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >>>>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs >>>>>> BMW >>>>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai >>>>>> ir fun-to-drive man. >>>>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu >>>>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima >>>>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra >>>>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >>>>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per >>>>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia >>>>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai >>>>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu >>>>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must >>>>>> have siuo atveju:) >>>>>> >>>>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >>>>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, >>>>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >>>>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >>>>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, >>>>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios >>>>>> ir patirtis ir baigiasi. >>>>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >>>>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :) >>>>>> >>>>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >>>>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >