Tema: Re: Religija: CLK (W209) vs e46 cabrio
Autorius: monaxas
Data: 2015-07-09 12:46:30
Tai ty yra mygtukas pakabai pasikietint.  Tikrai gerokai pagerina valdomumą posūkiuose.
Nes su comfort režimu, tai toks laivas ant posūkių.

"Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mnlb3m$sgc$1@trimpas.omnitel.net...

> 
> p.s. beje e400 cdi visai smagiai vaziuoja, tik pakaba jam ziauriai per 
> minksta, kartais posukiuose nu labai baisu buna :)
> 
> 
> 
> 
> "monaxas"  wrote in message news:mnk09f$g2f$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Va čia tai pritariu visom keturiom.
> Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs ties 
> MB.
> Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos rinkoje 
> pas CLK.
> Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią LT 
> rinką.
> 
> O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor 
> pirksi, na liubitelia taip sakant.
> Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta. 
> Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. Ir 
> kėbulas bus paskutinėj vietoj.
> 
> O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų, 
> kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai krūva 
> komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai pogarantiniu 
> laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio aptarnavimo 
> istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek jie 
> ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai 
> daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos 
> atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo metu 
> tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors 
> atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų.
> Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką atotrūkis. 
> Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali. 
> Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių 
> remontų kaštus.
> 
> 
> 
> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message 
> news:mnjtge$f4n$1@trimpas.omnitel.net...
>> visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei
>> komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe, 
>> kuris
>> buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas
>> (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt.
>> realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai
>> tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor nebus
>> daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau 
>> labiau
>> mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :)
>>
>>
>>
>>
>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis,
>> nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje.
>>
>> On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote:
>>> masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry
>>> leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms...
>>> suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui
>>> su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek
>>> per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto.
>>>
>>>
>>> a
>>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija
>>> panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad
>>> taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko
>>> prabegus (na 3-4 metams)
>>>
>>> On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote:
>>>> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal
>>>> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, o
>>>> dainiushas dacia.
>>>>
>>>> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote:
>>>>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB.
>>>>> lyrinis nukrypimas:
>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline
>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r
>>>>> mano preferencija:
>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message
>>>>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Taigi boys and girls,
>>>>>>
>>>>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau
>>>>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs
>>>>>> BMW
>>>>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai
>>>>>> ir fun-to-drive man.
>>>>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu
>>>>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima
>>>>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra
>>>>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible).
>>>>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per
>>>>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia
>>>>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai
>>>>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu
>>>>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must
>>>>>> have siuo atveju:)
>>>>>>
>>>>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su
>>>>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai,
>>>>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai
>>>>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car.
>>>>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb,
>>>>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios
>>>>>> ir patirtis ir baigiasi.
>>>>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip
>>>>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :)
>>>>>>
>>>>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo
>>>>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>> 
>