(: Mane irgi ilgai nervas ėmė, kad su akordu posūkius geriau imu kol jo "neatradau". Pradžioj galvojau, kad tas mygtukas yr placebo. "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mnm001$8s0$1@trimpas.omnitel.net... > nu gal, nes as tik viena karta taip ilgiau ji testdraivinau, tai apie ta > mygtuka nieko nezinodamas is senojo maisiagalos plento du kartus vos is > laivo nepadariau deltaplano... > > > > "monaxas" wrote in message news:mnlftm$vk6$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai ty yra mygtukas pakabai pasikietint. Tikrai gerokai pagerina valdomumą > posūkiuose. > Nes su comfort režimu, tai toks laivas ant posūkių. > > "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message > news:mnlb3m$sgc$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> p.s. beje e400 cdi visai smagiai vaziuoja, tik pakaba jam ziauriai per >> minksta, kartais posukiuose nu labai baisu buna :) >> >> >> >> >> "monaxas" wrote in message news:mnk09f$g2f$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Va čia tai pritariu visom keturiom. >> Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs >> ties >> MB. >> Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos >> rinkoje >> pas CLK. >> Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią >> LT >> rinką. >> >> O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor >> pirksi, na liubitelia taip sakant. >> Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta. >> Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. >> Ir >> kėbulas bus paskutinėj vietoj. >> >> O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų, >> kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai >> krūva >> komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai >> pogarantiniu >> laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio >> aptarnavimo >> istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek >> jie >> ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai >> daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos >> atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo >> metu >> tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors >> atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų. >> Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką >> atotrūkis. >> Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali. >> Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių >> remontų kaštus. >> >> >> >> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >> news:mnjtge$f4n$1@trimpas.omnitel.net... >>> visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei >>> komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe, >>> kuris >>> buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas >>> (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt. >>> realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai >>> tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor >>> nebus >>> daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau >>> labiau >>> mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :) >>> >>> >>> >>> >>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis, >>> nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje. >>> >>> On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote: >>>> masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry >>>> leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms... >>>> suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui >>>> su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek >>>> per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto. >>>> >>>> >>>> a >>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija >>>> panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad >>>> taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko >>>> prabegus (na 3-4 metams) >>>> >>>> On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote: >>>>> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal >>>>> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, >>>>> o >>>>> dainiushas dacia. >>>>> >>>>> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote: >>>>>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB. >>>>>> lyrinis nukrypimas: >>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline >>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r >>>>>> mano preferencija: >>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>>>>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Taigi boys and girls, >>>>>>> >>>>>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >>>>>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs >>>>>>> BMW >>>>>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai >>>>>>> ir fun-to-drive man. >>>>>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu >>>>>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima >>>>>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas >>>>>>> yra >>>>>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >>>>>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per >>>>>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia >>>>>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai >>>>>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu >>>>>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must >>>>>>> have siuo atveju:) >>>>>>> >>>>>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >>>>>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys >>>>>>> varikliai, >>>>>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >>>>>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >>>>>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, >>>>>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios >>>>>>> ir patirtis ir baigiasi. >>>>>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >>>>>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau >>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >>>>>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >