Tema: Re: Religija: CLK (W209) vs e46 cabrio
Autorius: monaxas
Data: 2015-07-09 21:45:26
(:
Mane irgi ilgai nervas ėmė, kad su akordu posūkius geriau imu kol jo "neatradau".
Pradžioj galvojau, kad tas mygtukas yr placebo.

"Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mnm001$8s0$1@trimpas.omnitel.net...
> nu gal, nes as tik viena karta taip ilgiau ji testdraivinau, tai apie ta 
> mygtuka nieko nezinodamas is senojo maisiagalos plento du kartus vos is 
> laivo nepadariau deltaplano...
> 
> 
> 
> "monaxas"  wrote in message news:mnlftm$vk6$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Tai ty yra mygtukas pakabai pasikietint.  Tikrai gerokai pagerina valdomumą 
> posūkiuose.
> Nes su comfort režimu, tai toks laivas ant posūkių.
> 
> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message 
> news:mnlb3m$sgc$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>>
>> p.s. beje e400 cdi visai smagiai vaziuoja, tik pakaba jam ziauriai per
>> minksta, kartais posukiuose nu labai baisu buna :)
>>
>>
>>
>>
>> "monaxas"  wrote in message news:mnk09f$g2f$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Va čia tai pritariu visom keturiom.
>> Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs 
>> ties
>> MB.
>> Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos 
>> rinkoje
>> pas CLK.
>> Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią 
>> LT
>> rinką.
>>
>> O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor
>> pirksi, na liubitelia taip sakant.
>> Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta.
>> Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. 
>> Ir
>> kėbulas bus paskutinėj vietoj.
>>
>> O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų,
>> kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai 
>> krūva
>> komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai 
>> pogarantiniu
>> laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio 
>> aptarnavimo
>> istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek 
>> jie
>> ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai
>> daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos
>> atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo 
>> metu
>> tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors
>> atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų.
>> Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką 
>> atotrūkis.
>> Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali.
>> Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių
>> remontų kaštus.
>>
>>
>>
>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message
>> news:mnjtge$f4n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei
>>> komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe,
>>> kuris
>>> buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas
>>> (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt.
>>> realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai
>>> tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor 
>>> nebus
>>> daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau
>>> labiau
>>> mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>
>>> bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis,
>>> nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje.
>>>
>>> On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote:
>>>> masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry
>>>> leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms...
>>>> suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui
>>>> su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek
>>>> per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto.
>>>>
>>>>
>>>> a
>>>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija
>>>> panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad
>>>> taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko
>>>> prabegus (na 3-4 metams)
>>>>
>>>> On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote:
>>>>> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal
>>>>> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, 
>>>>> o
>>>>> dainiushas dacia.
>>>>>
>>>>> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote:
>>>>>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB.
>>>>>> lyrinis nukrypimas:
>>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline
>>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r
>>>>>> mano preferencija:
>>>>>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Taigi boys and girls,
>>>>>>>
>>>>>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau
>>>>>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs
>>>>>>> BMW
>>>>>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai
>>>>>>> ir fun-to-drive man.
>>>>>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu
>>>>>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima
>>>>>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas 
>>>>>>> yra
>>>>>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible).
>>>>>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per
>>>>>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia
>>>>>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai
>>>>>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu
>>>>>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must
>>>>>>> have siuo atveju:)
>>>>>>>
>>>>>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su
>>>>>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys 
>>>>>>> varikliai,
>>>>>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai
>>>>>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car.
>>>>>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb,
>>>>>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios
>>>>>>> ir patirtis ir baigiasi.
>>>>>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip
>>>>>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau 
>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo
>>>>>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>> 
>