nu gal, nes as tik viena karta taip ilgiau ji testdraivinau, tai apie ta mygtuka nieko nezinodamas is senojo maisiagalos plento du kartus vos is laivo nepadariau deltaplano... "monaxas" wrote in message news:mnlftm$vk6$1@trimpas.omnitel.net... Tai ty yra mygtukas pakabai pasikietint. Tikrai gerokai pagerina valdomumą posūkiuose. Nes su comfort režimu, tai toks laivas ant posūkių. "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mnlb3m$sgc$1@trimpas.omnitel.net... > > p.s. beje e400 cdi visai smagiai vaziuoja, tik pakaba jam ziauriai per > minksta, kartais posukiuose nu labai baisu buna :) > > > > > "monaxas" wrote in message news:mnk09f$g2f$1@trimpas.omnitel.net... > > Va čia tai pritariu visom keturiom. > Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs > ties > MB. > Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos > rinkoje > pas CLK. > Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią > LT > rinką. > > O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor > pirksi, na liubitelia taip sakant. > Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta. > Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. > Ir > kėbulas bus paskutinėj vietoj. > > O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų, > kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai > krūva > komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai > pogarantiniu > laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio > aptarnavimo > istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek > jie > ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai > daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos > atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo > metu > tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors > atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų. > Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką > atotrūkis. > Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali. > Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių > remontų kaštus. > > > > "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message > news:mnjtge$f4n$1@trimpas.omnitel.net... >> visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei >> komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe, >> kuris >> buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas >> (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt. >> realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai >> tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor >> nebus >> daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau >> labiau >> mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :) >> >> >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis, >> nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje. >> >> On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote: >>> masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry >>> leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms... >>> suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui >>> su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek >>> per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto. >>> >>> >>> a >>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija >>> panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad >>> taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko >>> prabegus (na 3-4 metams) >>> >>> On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote: >>>> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal >>>> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :) >>>> >>>> >>>> >>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, >>>> o >>>> dainiushas dacia. >>>> >>>> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote: >>>>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB. >>>>> lyrinis nukrypimas: >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r >>>>> mano preferencija: >>>>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>>>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Taigi boys and girls, >>>>>> >>>>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >>>>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs >>>>>> BMW >>>>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai >>>>>> ir fun-to-drive man. >>>>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu >>>>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima >>>>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas >>>>>> yra >>>>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >>>>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per >>>>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia >>>>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai >>>>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu >>>>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must >>>>>> have siuo atveju:) >>>>>> >>>>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >>>>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys >>>>>> varikliai, >>>>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >>>>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >>>>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, >>>>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios >>>>>> ir patirtis ir baigiasi. >>>>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >>>>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >>>>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >