Tema: Re: Religija: CLK (W209) vs e46 cabrio
Autorius: PolErizuota Koala
Data: 2015-07-09 18:40:43
Tai tada is keturvieciu nebelabai ko ir yra. Pagal kainu lygius, gaunas 
kazkas panasaus i:
- MB A209/BMW E46/Audi S4
- MB A207/ BMW E93 /Audi S5
Nu ir I virsu pradedant visokiais 997, GranCabrio ir baigiant 
Continental'iais.


"Dede_Pranas"  wrote in message news:mnm1vu$9i7$1@trimpas.omnitel.net...

naujas e-klasse, tai biski neiperkamas, nebent galvoti ji naudoti kaip
pagrindine masina...
o 124 - bijau, kad zmonai neparduociau idejos, nes toks butu moraliskai
pasenes, nors ir vaziuoja dar visai padoriai net lyginant su zenkliai
naujasniaiais auto.

"PolErizuota Koala"  wrote in message
news:mnlt2d$76p$1@trimpas.omnitel.net...

Visalaik, kai kalba pasisuka apie keturvieti kabrio, I galva pirmiausiai
sauna MB 124'tam kebule. Ir I biudzeta isipaisytu (klausimas tik del fun to
drive).
Dar yra MB E-klase (A207 - ant 204 bazes), nu bet kaip suprantu, gausiai
perlipa per biudzeta?

"Dede_Pranas"  wrote in message news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi boys and girls,

perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau
kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs BMW
Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai ir
fun-to-drive man.
Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu jis butu
idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima vaikus ant
palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra kosmofizika ir
surast gera bus tiesiog mission almost impossible).
Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per marytes
plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia islenda rimtas
argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai vairuojama mersa jau
pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu ausi riaumuojimu, plius as
driver car kitoki turiu, tai bmw nera must have siuo atveju:)

Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su visom
isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, kalba
greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai kaprizingi. Is test
draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. Apie mechanizmu ypatumus
nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, tai tiketina, kad tai nera
rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios ir patirtis ir baigiasi.
Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip
realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :)

Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo
klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse.