On 08/07/15 23:13, monaxas wrote: > Va čia tai pritariu visom keturiom. > Pats prieš metus ieškojau "kažko tokio". Tiesa buvau tvirtai apsistojęs ties MB. > Finale pasirinkau MB E400CDI W211. Tiesiog nebuvo fun komplektacijos rinkoje pas CLK. > Pusmetį stebėjau mobile.de mašinas, už kainą maždaug dvigubai viršijančią LT rinką. > > O jei patarimo: tai dabar bandyčiau BMW, vistiek ne 318 200 compressor pirksi, na liubitelia taip sakant. > Tokiems variantams LT ne tik kad pasiūlos, bet ir paklausos nerasta. Nusipirksi, norėsi parduot, tai džiaugsies, kad bent pusę pinigų atgavai. Ir kėbulas bus paskutinėj vietoj. > > O jei apie MB, tai nu tiesiog ant savo lavonėlio ligų prisiskaitau forumų, kad pzpz kaip jie vargsta su tom ligom: pyst tema, kažkas blogai, tai krūva komentarų, kad pakeitė pagal garantinį, nulendi pas rusus, tai pogarantiniu laikotarpiu keitė ir kainuoja *DAUG*, pasižiūriu savo lavonėlio aptarnavimo istoriją (8 metus agonija tęsėsi pas autorizuotus DE) verkt norisi kiek jie ten visko taisė. Dabar suprantu, kodėl pardavė. Pasigilinu į remontus, tai daugeliui kompų (jų ten daugybė kiekvienam mazgui) programinės įrangos atnaujinimai leidžiami. Ir ne be reikalo kai paskaitai. Bet aptarnavimo metu tau niekas neatnaujins programos, jei tam mazge nės klaidų, nors atnaujinimas pataiso mazgo veikimą, kad ta klaida neatsirastų. > Žodžiu, MB yra inžinerinės minties šedevras, bet ten yra biškiuką atotrūkis. Nesakau, kad visi remontai - kosmosas, bet bendra sistema yra nenormali. Orientuota į tai, kad pogarantiniai remontai kažkiek dengtų garantinių remontų kaštus. o nemanai, kad tie visi atnaujinimai tera tik "workaroundai", taip kad px ar ta klaida atsiras ar jos tiesiog nerodys.