bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis, nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje. On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote: > masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry > leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms... > suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui > su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek > per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto. > > > a > "Zhegonskas" wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net... > > siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija > panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad > taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko > prabegus (na 3-4 metams) > > On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote: >> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal >> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :) >> >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net... >> >> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, o >> dainiushas dacia. >> >> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote: >>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB. >>> lyrinis nukrypimas: >>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline >>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r >>> mano preferencija: >>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line >>> >>> >>> >>> >>> >>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taigi boys and girls, >>>> >>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs >>>> BMW >>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai >>>> ir fun-to-drive man. >>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu >>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima >>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra >>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per >>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia >>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai >>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu >>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must >>>> have siuo atveju:) >>>> >>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, >>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, >>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios >>>> ir patirtis ir baigiasi. >>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :) >>>> >>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >