Visalaik, kai kalba pasisuka apie keturvieti kabrio, I galva pirmiausiai sauna MB 124'tam kebule. Ir I biudzeta isipaisytu (klausimas tik del fun to drive). Dar yra MB E-klase (A207 - ant 204 bazes), nu bet kaip suprantu, gausiai perlipa per biudzeta? "Dede_Pranas" wrote in message news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... Taigi boys and girls, perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs BMW Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai ir fun-to-drive man. Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must have siuo atveju:) Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios ir patirtis ir baigiasi. Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :) Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse.