visai imanomas scenarijus, kuris, beje, gali nutikti ir topinei komplektacijai:) pvz dabar daznai vazineju su draugo carrera 4s coupe, kuris buvo pirktas kaip "pinigu islaikymas", o dabar realiai eina per rankas (tiesa ne kreivas, bet visgi) visokiom nuomom ir tt. realiai kabrikams tie komfortai, max speed'ai ir visi kiti marketinginiai tech parametrai yra faktishkai px, malonumo su 318 ar 200 compressor nebus daug maziau, nei su topinem, bet dar nebombintom 330 ir 550, cia jau labiau mano fetishas: jei jau nepraktiska, tai bent jau ne 3 cilindrai :) "Zhegonskas" wrote in message news:mnjqtd$e8k$1@trimpas.omnitel.net... bet tas "tarpinis" 3-4 metu laikotarpyje gali tapti oi, koks brangesnis, nes neparduosi is viso ir pasiliks rudyt patvoryje. On 2015-07-08 21:39, Dede_Pranas wrote: > masciau, bet cia taip gaunasi, kad geri 330/500 pagal kaina = entry > leveliniams m3/55, o jau geri m3/55 faktiskai lygus carreroms... > suprantu, kad pataupyti beveik visada verta, bet tokiam pusiau zaislui > su visiskai neprognozuojama ir neismatuojama likutine verte siek tiek > per brangu man, bent jau kol kas, todel vat ir ieskau tarpinio varianto. > > > a > "Zhegonskas" wrote in message news:mnjq5b$e0f$1@trimpas.omnitel.net... > > siaip itariu reiktu ziureti m3 (ar 55amg jei mersas). eksploatacija > panasiai (jei nedaug vaziuot), o tiek ir prikolo daugiau ir sansu, kad > taps klasika ir kazkada uzknisus gal dar ir parduosi daugiau laiko > prabegus (na 3-4 metams) > > On 2015-07-08 21:23, Dede_Pranas wrote: >> ramiai, kol kas viskas pagal grupso geriausiu tradiciju plana, as gal >> tik renault ir pegeout pasiulymu pasigendu :) >> >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mnjo33$d7e$1@trimpas.omnitel.net... >> >> pzdc kokia "alternatyva". tuoj signalizacija pasiulys citroen pluriel, o >> dainiushas dacia. >> >> On 2015-07-08 11:04, tranzoo wrote: >>> bmw, bet zmonai labiau patiks MB. >>> lyrinis nukrypimas: >>> http://www.autoweek.nl/auto/53105/volkswagen-eos-36-v6-highline >>> http://www.autoweek.nl/auto/72209/volkswagen-golf-cabriolet-20-tsi-r >>> mano preferencija: >>> http://www.autoweek.nl/auto/62920/audi-s5-cabriolet-30-tfsi-quattro-pro-line >>> >>> >>> >>> >>> >>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>> news:mnijec$qu0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taigi boys and girls, >>>> >>>> perkant zmonai auto, noretusi siokio tokio fun to drive, kad galeciau >>>> kartais ir pats pasiskolint, isiremiau I religini pasirinkima: MB vs >>>> BMW >>>> Pagrindinis reikalavimas: 4-vietis (gale turi tiplt du vaikai) zmonai >>>> ir fun-to-drive man. >>>> Todel jau pradineje stadijoje atkrito boxteris (nors mano supratimu >>>> jis butu idealiausias visom prasmem), ir SL (nors is bedos ten galima >>>> vaikus ant palanges paveziot, bet kiek supratau cabrio mechanizmas yra >>>> kosmofizika ir surast gera bus tiesiog mission almost impossible). >>>> Gal dilema nebutu didele, nes visgi visada, nors kartais tik per >>>> marytes plauka, bet vistiek buvau BMW puseje, bet konkreciai cia >>>> islenda rimtas argumentas: CLK500 su savo V8, kuris pakankamai levai >>>> vairuojama mersa jau pavercia siokiu tokiu zveriuku su gluostanciu >>>> ausi riaumuojimu, plius as driver car kitoki turiu, tai bmw nera must >>>> have siuo atveju:) >>>> >>>> Pats apie sia masinas zinau tik tiek, kad mersas yra w203 bazeje su >>>> visom isplaukianciom, o e46 turi rudijancius kebulus. Patys varikliai, >>>> kalba greiciausiai eitu apie 3,0 vs 5,0 nera bugovi ar baisiai >>>> kaprizingi. Is test draivu: mersas - kruizeris, bemsas - driver car. >>>> Apie mechanizmu ypatumus nerandu daug info nei apie mb, nei apie mb, >>>> tai tiketina, kad tai nera rimtas issue. Vat cia daugmaz mano zinios >>>> ir patirtis ir baigiasi. >>>> Visi konkurentai tipo Audi, Volvo, Saab ir tt nera considerinami kaip >>>> realiai vertos demesio alternatyvos. Carrerai, M3, AMG nesukrapstau :) >>>> >>>> Taigi kolegos, issakykit savo pilietine arba religine pozicija siuo >>>> klausimu, kad palenkti svarstykles I viena ar kita puse. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >