nu panasiai kaip bIbIs ir pirstas... :)) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:moksuk$4db$1@trimpas.omnitel.net... > emmm.....https://lt.wikipedia.org/wiki/Nuolatin%C4%97_elektros_srov%C4%97 > > On 7/21/2015 10:39 AM, Ignas wrote: >> "nuolatine itampa" nugalejo, kaip ir "taskines" bangos ilgis... :)) >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:mokr3i$38s$1@trimpas.omnitel.net... >>> čia iš šito posto reiktų suprast, kad su ponu galėčiau _konstruktyviai_ >>> padiskutuot apie doplerinių radarų veikimo principus, realizavimo >>> galimybes beigi signalų apdorojimą ir vizualizavimą? >>> >>> On 7/21/2015 10:11 AM, Ignas wrote: >>>> ka vartoji? cia kad nuolatine itampa nuimt? :)) >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:mokpro$2jq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> prie 0 km/h turi 0. nuolatinæ ?tamp?. >>>>> >>>>> On 7/21/2015 9:49 AM, Ignas wrote: >>>>>> o prie 0km/h? signalas atsispindi tik nuo auto? snekat kaip kad ne >>>>>> kely, >>>>>> o >>>>>> kazkokioj laboratorijoj veiksmas vyktu... >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>> news:mokm1t$mp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tik?tinas diapazonas be joki¸ ?ypsen¸ suskai?iuojamas ?inant >>>>>>> si¸stuvo >>>>>>> da?n? ir greit?. 10GHz ir 250km/h yra apie 8kHz. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 7/21/2015 8:44 AM, Ignas wrote: >>>>>>>> o tas tiketinas diapazonas kokio dydzio? :) >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>>> news:mojcjl$mo9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai jei gauni signalo da?n? tik?tiname diapazone, tai kaip ir >>>>>>>>> ai?ku >>>>>>>>> nuo >>>>>>>>> ko >>>>>>>>> atsispind?jo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2015.07.20 19:38, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>>> On Mon, 20 Jul 2015 15:38:04 +0200, "S54" <s54@teo.lt> wrote: >>>>>>>>>>> pakanka >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Nelabai. Nes n?r kaip ?inot nuo ko ji atsispind?jo ir kas j? >>>>>>>>>> pasiunt?. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >