On Fri, 07 Aug 2015 17:10:19 +0300, Dede_Pranas wrote: > rezono zodziuose yra daug, bet valgyt visgi norisi kasdien. o > tendencijos rodo, kad suprebrendai is esmes nyksta verslo prasme, todel > jie ir priversti leistis I upper-mainstream'a. > btw, kiek teko "paliesti" autorinka, tai bmw marketingiskai tvarkosi > siek tiek blogiau, nei audi (siap tai baisiais depends on country), bet > jis visgi produkta geresni sugeba pateikt, tai long run'e vistiek laimi. > kiti upper mainstreamschikai nu niekaip nesugeba pasivyt. Nezinia kiek ilgai. BNV kazkaip sugebejo sushikt savo masiskiausia produkta ten kur iki siol skaitesi ju esmine "koNpetencija" ir dar taip, kad tai pajuto net ir tiesioginiai klientai. Dabar dar beliko "praskiest" brando imyzhi (daug variklio ir mazai masinos) ir vualia, pasidaro neaisku kodel reiktu ji pirkti ir uz ka moket plemium kainas. O tai galu gale atsiliepia ir kainoms beigi pelnui. T.y. pirma tauta perka 318 be bedzhu todel, kad 325+ yra tipo cool. Veliau kai tu cool masinu pasidaro tik del kvapo (norint jamt kazka su I6 jau reikia 335 lygio kosTmoso) tai ir mineti 318 patampa nebetokie cool, nes imyzhi formuojanciu masinu praktiskai niekas niekada ner mates. Juk nera taip kad BNV neturetu kaip pardavinet tu FWD sceniku. Yra gi jaunatviskas mini kompatibliu imyzhiu. Vienintele "nekompatibli" grupe yra penCininkai kuriems mini yra pernelyg "nerimtas". T.y. merso B klases target kategorija. Na gerai, jei bnv nutare, kad ju klientura pernelyg jauna... -- kthxbai.