baigsi tu ar nebaigsi myzciot del tu i6 trojkiu? :) primena tarpukari maciusio dieduko rypavima apie tai, kad anksciau su kaliosais ir i turgu ir i baznycia nueidavo, o dabar matai is jo jau anukai del to juokiasi :) On 2015-08-08 23:57, Invertuota panda wrote: > On Fri, 07 Aug 2015 17:10:19 +0300, Dede_Pranas wrote: > >> rezono zodziuose yra daug, bet valgyt visgi norisi kasdien. o >> tendencijos rodo, kad suprebrendai is esmes nyksta verslo prasme, todel >> jie ir priversti leistis I upper-mainstream'a. >> btw, kiek teko "paliesti" autorinka, tai bmw marketingiskai tvarkosi >> siek tiek blogiau, nei audi (siap tai baisiais depends on country), bet >> jis visgi produkta geresni sugeba pateikt, tai long run'e vistiek laimi. >> kiti upper mainstreamschikai nu niekaip nesugeba pasivyt. > > Nezinia kiek ilgai. BNV kazkaip sugebejo sushikt savo masiskiausia > produkta ten kur iki siol skaitesi ju esmine "koNpetencija" ir dar taip, > kad tai pajuto net ir tiesioginiai klientai. > > Dabar dar beliko "praskiest" brando imyzhi (daug variklio ir mazai > masinos) ir vualia, pasidaro neaisku kodel reiktu ji pirkti ir uz ka > moket plemium kainas. O tai galu gale atsiliepia ir kainoms beigi pelnui. > > T.y. pirma tauta perka 318 be bedzhu todel, kad 325+ yra tipo cool. > Veliau kai tu cool masinu pasidaro tik del kvapo (norint jamt kazka su I6 > jau reikia 335 lygio kosTmoso) tai ir mineti 318 patampa nebetokie cool, > nes imyzhi formuojanciu masinu praktiskai niekas niekada ner mates. > > Juk nera taip kad BNV neturetu kaip pardavinet tu FWD sceniku. Yra gi > jaunatviskas mini kompatibliu imyzhiu. Vienintele "nekompatibli" grupe > yra penCininkai kuriems mini yra pernelyg "nerimtas". T.y. merso B klases > target kategorija. Na gerai, jei bnv nutare, kad ju klientura pernelyg > jauna... >