nu nebuciau tuo tikras. pries 10metu kia ir hunday buvo kazkur greta VAZ'o, ir gamino kazka panasaus I tai kas dabar dacia ir reno thalia. Dabar - tai jau rimtas konkurentas PSA/VAG'ui/GM'ui/Fordui ir kitiems, nors kol kas ir ne visose srityse. Is aplinkos pora bendradarbiu turi kia'as, keli pazystami kaip darbines auto gainioja Xuinday. Jei trumpai - nei vienas nesiskundzia, is serijos - vaziuoja, proto neknisa, kisenes nedrasko, atrodo puse organo, gamintoju atstovais nesiskundzia. Pripazista kad koks farsiruotas golfas butu visa galva geriau, bet jei tektu rinktis ar kokia bazine astra/golfas be varneliu, ar tie korejieciai - imtu korejiecius. Kitais zodziais viskas ko jiems reikia - tai geru galingesniu varikliu, nu ir navarotus uslifuoti - ziurek ir I premiumo segmenta prades belstis, abo ekonominiam tai jau pilnaverciai zaidejai "Dede_Pranas" parašė naujienų news:mquvem$3nk$1@trimpas.omnitel.net... tai, kad cia tavo perspektyva inebaisiai toliaregiska: kol kia ir toliau ir netgi sekmingai bandys pavirsti premium brandu, bemsas jau tures pinigu paleidineti preimuim troposferinius ar net stratosferinius shuttle'us:) "Invertuota panda" wrote in message news:mqtkss$im4$4@trimpas.omnitel.net... On Sun, 16 Aug 2015 13:33:18 +0300, Zhegonskas wrote: >> Va taip brendai ir pavirsta mazgotem. O po to stebisi kad tampa sunku >> pardavinet. > > tai kad kaip tik visai nesunku. bemvas kaip niekad gerai gyvena As apie perspektyva, o ne apie trumpalaiki navara. Nors tau kaip manageriui nesuprast, jusu horizontas kaip zinia iki sekancios ataskaitos :) -- kthxbai.