On Sun, 09 Aug 2015 18:24:07 +0300, Zhegonskas wrote: > nu bet ziurek is kitos puses - mes irgi njusuose sedim, o ne facebuke > (nors jau ir tas itariu atgyvena) grupe pasikurem :) > > as tik nesuprantu vieno - negi tos i6 trojkes anu laiku buvo > "shyrpotriebas". itariu e30 325 savo laikais ne ka tesiskyre visa kuo > nuo 335, o 316 ne ka nuo sekancios kartos 310 quad turbo :) "Anais" laikais i5, i6 nebuvo kazkas tooookio. Toki 325 anais laikais buvo paprasciau sau leist nei dabar. O ir seip modeliu gama "apsiverte": T.y. "anais laikais" buvo 316+318 vs 320+323+325+328+330+M3 Dabar gi: 316+320+328+330 vs 335+340 T.y. jei nori i6 tai esi priverstas pirkt topini varianta uz dxja pinigu. > gerai kad padugne ne dar anksciau gimes - sestu uz hitlerio ar stalino > garbinima :) Gal nereikia uzlankstinet, "sena" man nera "gera" sinonimas. Pvz dabartine troike, 4, 5 ir 7 man visai gerai patinka. O kad kontoros retkarciais isleidzia koki nors levaka, tai kas cia naujo? Pvz pajamk koki ford mustang. Mk1 tipo buvo cool, mk2, mk3, mk4 - daugiau ar maziau totalus levakai, px kad "nauji". Mk5, mk6 vel cool. Tai dabar ka, mk3 heiteriai tipo -- kthxbai.