On Sat, 15 Aug 2015 22:57:16 +0300, Dede_Pranas wrote: >> pries pasaulines tendencijas nepapusi, tai suprato net >> konservatyviausiais monstras - Toyota. Ka jau kalbet apie bemsa, kuris >> visada buvo prie trendsetteriu. > > Jo jo. Kai jau pasettins 3 cilindru trendus, tai bus isvis neaisku kodel > pirkt bnv, o ne pvz kokia kija. > > > na kol kas sugeba paaiskint:) bet korejeciai ir kitaicai greit mokosi, > manau, kad patys dagyvensim iki idomesniu autorpomo dealu, nei volvo ar > ssab.. Tai jei "grandai" taip ir toliau elgsis, tai laisvai gali nutikt. Na ne jie pirmi ir ne jie paskutiniai. Va dabar nesenai per dezhe pasakojo, kad dabar rauda zymenso traukiniu skyrius. Irgi buvo premiuminiai grandai. Bet (kaip ir automobiliniai) isaugino kitajozus, padare greita baPke, o dabar tie patys kitajozai su ju dovanotom technologijom jau lipa aniem ant sprando. >> tavo minimi atvejai paaskinami elementariai - gelezis dabar nieko >> nekainuoja, todel visi tie varikliai is esmes yra vienodi, o tik paskui > > Atvirksciai - cia softas nieko nekainuoja. Gelazys kaip tik kainuoja. > Butent todel beancounteriai ten ir taupo baPkes. Pvz reikalaudami > minimalaus detaliu sortimento ir maximaliu tirazu. Kad galetu sutaupyt > dar po 2 centus nuo variklio. Netgi kAkIbes ir ilgaamziskumo saskaita. > Nes premijas jie gauna dabar, o ateities problemos bus ateityje. Ignacio > Lopesas siuncia sveikinimus :) Ka padare is opeliaus visi puikiai zinom. > VW irgi praktiskai sugriove, bet anie laiku spejo juo atsikratyt. > > sorry, bet as cia apie added value, jo prasme - gelezis nekainuoja, o > softas dabar beprotiskai "brangus", tu I barclayju paziurek :) O ka barklajus? Softa tiesiog pigiau manipuliuot ir tiek. Bet be tinkamo hardwaro is jo nulis naudos. > Va taip brendai ir pavirsta mazgotem. O po to stebisi kad tampa sunku > pardavinet. > > manau, kad tau ne paslaptis, kad visu pardavimu variklis yra lozungas > "sunku pardavinet":) Papasakok kokie amerikonam. Irgi buvo nepajudinami grandai, o dabar kur jie? -- kthxbai.