On Mon, 10 Aug 2015 19:02:38 +0300, Dede_Pranas wrote: > pries pasaulines tendencijas nepapusi, tai suprato net > konservatyviausiais monstras - Toyota. Ka jau kalbet apie bemsa, kuris > visada buvo prie trendsetteriu. Jo jo. Kai jau pasettins 3 cilindru trendus, tai bus isvis neaisku kodel pirkt bnv, o ne pvz kokia kija. > tavo minimi atvejai paaskinami elementariai - gelezis dabar nieko > nekainuoja, todel visi tie varikliai is esmes yra vienodi, o tik paskui Atvirksciai - cia softas nieko nekainuoja. Gelazys kaip tik kainuoja. Butent todel beancounteriai ten ir taupo baPkes. Pvz reikalaudami minimalaus detaliu sortimento ir maximaliu tirazu. Kad galetu sutaupyt dar po 2 centus nuo variklio. Netgi kAkIbes ir ilgaamziskumo saskaita. Nes premijas jie gauna dabar, o ateities problemos bus ateityje. Ignacio Lopesas siuncia sveikinimus :) Ka padare is opeliaus visi puikiai zinom. VW irgi praktiskai sugriove, bet anie laiku spejo juo atsikratyt. > sedi toks it-shniku team'as (btw pas viena toki pastoviai bunu miunchene > sveciuose, tai tu baiku prisiklausau, bet dar niekaip dar neprigirdziau > tiek, kad savo kompais man bemse ka nors atrakintu, ot tie vokieciai > bailiai, ka :) ir daro price shiftinga nuo 318 iki 330 :) > cia zinoma labai pavirsutiniskai, bet esme - added value (taigi gale > dienos ir profitas) siandien didesnis ne su didesniais purkstukais ar > papildomais cilindrais, o su programulka nuo play stationo... Va taip brendai ir pavirsta mazgotem. O po to stebisi kad tampa sunku pardavinet. -- kthxbai.