pries pasaulines tendencijas nepapusi, tai suprato net konservatyviausiais monstras - Toyota. Ka jau kalbet apie bemsa, kuris visada buvo prie trendsetteriu. tavo minimi atvejai paaskinami elementariai - gelezis dabar nieko nekainuoja, todel visi tie varikliai is esmes yra vienodi, o tik paskui sedi toks it-shniku team'as (btw pas viena toki pastoviai bunu miunchene sveciuose, tai tu baiku prisiklausau, bet dar niekaip dar neprigirdziau tiek, kad savo kompais man bemse ka nors atrakintu, ot tie vokieciai bailiai, ka :) ir daro price shiftinga nuo 318 iki 330 :) cia zinoma labai pavirsutiniskai, bet esme - added value (taigi gale dienos ir profitas) siandien didesnis ne su didesniais purkstukais ar papildomais cilindrais, o su programulka nuo play stationo... "Invertuota panda" wrote in message news:mq80m7$762$2@trimpas.omnitel.net... On Sun, 09 Aug 2015 18:24:07 +0300, Zhegonskas wrote: > nu bet ziurek is kitos puses - mes irgi njusuose sedim, o ne facebuke > (nors jau ir tas itariu atgyvena) grupe pasikurem :) > > as tik nesuprantu vieno - negi tos i6 trojkes anu laiku buvo > "shyrpotriebas". itariu e30 325 savo laikais ne ka tesiskyre visa kuo > nuo 335, o 316 ne ka nuo sekancios kartos 310 quad turbo :) "Anais" laikais i5, i6 nebuvo kazkas tooookio. Toki 325 anais laikais buvo paprasciau sau leist nei dabar. O ir seip modeliu gama "apsiverte": T.y. "anais laikais" buvo 316+318 vs 320+323+325+328+330+M3 Dabar gi: 316+320+328+330 vs 335+340 T.y. jei nori i6 tai esi priverstas pirkt topini varianta uz dxja pinigu. > gerai kad padugne ne dar anksciau gimes - sestu uz hitlerio ar stalino > garbinima :) Gal nereikia uzlankstinet, "sena" man nera "gera" sinonimas. Pvz dabartine troike, 4, 5 ir 7 man visai gerai patinka. O kad kontoros retkarciais isleidzia koki nors levaka, tai kas cia naujo? Pvz pajamk koki ford mustang. Mk1 tipo buvo cool, mk2, mk3, mk4 - daugiau ar maziau totalus levakai, px kad "nauji". Mk5, mk6 vel cool. Tai dabar ka, mk3 heiteriai tipo -- kthxbai.