o cia jau upper mainstreamo bajeriai, as tos visos teorijos nepasakosiu, bet tai reikia dziaugtis, kad dar iki alfu nedasiryto (ten is gamyklos su nedasuktais varztais atvaziuoja) :) "Igaliotinis" wrote in message news:mqajjj$95g$1@trimpas.omnitel.net... nu tai blet, zajabiausias problemos sprendimas updatint softa, kad limpo nebutu ar MIL neziebtu. afigiet. gal nori padiskutuot apie pas bemke besilupancias apdailas aplink rankena prie 30kkm? arba grandines prie 50? Atsirado net naujas punktas prie pirmo inspectiono: visauliai apziuret grandine, prie antro matuot isdilima, itempima, tikrint itempejus, jei reik - keist :D "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mqahc5$8gq$1@trimpas.omnitel.net... > blia, igaliotini, as stebiuosi, kur gi ta Marussia Lithuania, pagaliau > "dadarytum" viena karta tu kreivarankiu gaminius! > > > "Igaliotinis" wrote in message news:mq89pt$c9j$1@trimpas.omnitel.net... > > > >> Apskritai, tai kiek teko vazinet siuolaikiniais 4-kaushiais, tai bent jau >> man yra gili depresija. >> Del tiesioginio ipurskimo benDzai patapo tokiais pat trachtoreis kaip ir >> zyzelei. Pvz koki nors vag'o 1.8TFSI is garso gali lengvai supainiot su >> TDI. > tai o 6cyl nepavirto dyzeliais ? visa kuro sistema kaip dyzelio. > >> >> O ir "charakteris" ju levas. Pvz jei mano 2.2l astmatikas be jokios >> naprEzonkes lengvai traukia nuo laisvu tai su sitais neretai nutinka >> trukt ir uzgesta. Nors traukos lyg ir yra, ir seip vaziuoja, bet tokio >> "lengvumo" jau neber. Px ar TFSI ar TDI ar bemso 320d. Jo, veliau jau >> valit, bet jei nesidraskyt tai malonumo mazai. > nu man tai tie m52/m54 tokie nedadielkos, kad nx. nezinau ka tu ten matai > tokio. nauji aisku irgi nedadielkos, ir dar piktesnes :D