Tema: Re: Penktadienis
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-08-18 12:38:56

"Invertuota panda"  wrote in message 
news:mqtld5$im4$5@trimpas.omnitel.net...

On Sat, 15 Aug 2015 22:57:16 +0300, Dede_Pranas wrote:

>> pries pasaulines tendencijas nepapusi, tai suprato net
>> konservatyviausiais monstras - Toyota. Ka jau kalbet apie bemsa, kuris
>> visada buvo prie trendsetteriu.
>
> Jo jo. Kai jau pasettins 3 cilindru trendus, tai bus isvis neaisku kodel
> pirkt bnv, o ne pvz kokia kija.
>
>
> na kol kas sugeba paaiskint:) bet korejeciai ir kitaicai greit mokosi,
> manau, kad patys dagyvensim iki idomesniu autorpomo dealu, nei volvo ar
> ssab..

Tai jei "grandai" taip ir toliau elgsis, tai laisvai gali nutikt.
Na ne jie pirmi ir ne jie paskutiniai. Va dabar nesenai per dezhe
pasakojo, kad dabar rauda zymenso traukiniu skyrius. Irgi buvo
premiuminiai grandai. Bet (kaip ir automobiliniai) isaugino kitajozus,
padare greita baPke, o dabar tie patys kitajozai su ju dovanotom
technologijom jau lipa aniem ant sprando.



na kitaicai visada buvo protingesni siuo klausimu: be pigios darbo jegos I 
savo kontraktus irase nedieeles kabutes, kad bet koks gaminys po kazkiek 
nedaug metu nebeturi teises buti isskirtiniu know-how. europieciai ir 
amerikosai priprate prie kitokiu vystymosi tempu, kad per tuos keleta metu 
nieko nenutinka, o top manageriai pagalvojo "man isvis px kas cia bus po 5 
m", pakankamai ramiai I tai pasiziurejo ir vualia, dabar nezino kaip 
neskausmingai istraukti savo gamybe is ten, o jauciu nebeliko nei vienos, 
kuri to jau nenoretu.







>> tavo minimi atvejai paaskinami elementariai - gelezis dabar nieko
>> nekainuoja, todel visi tie varikliai is esmes yra vienodi, o tik paskui
>
> Atvirksciai - cia softas nieko nekainuoja. Gelazys kaip tik kainuoja.
> Butent todel beancounteriai ten ir taupo baPkes. Pvz reikalaudami
> minimalaus detaliu sortimento ir maximaliu tirazu. Kad galetu sutaupyt
> dar po 2 centus nuo variklio. Netgi kAkIbes ir ilgaamziskumo saskaita.
> Nes premijas jie gauna dabar, o ateities problemos bus ateityje. Ignacio
> Lopesas siuncia sveikinimus :) Ka padare is opeliaus visi puikiai zinom.
> VW irgi praktiskai sugriove, bet anie laiku spejo juo atsikratyt.
>
> sorry, bet as cia apie added value, jo prasme - gelezis nekainuoja, o
> softas dabar beprotiskai "brangus", tu I barclayju paziurek :)

O ka barklajus? Softa tiesiog pigiau manipuliuot ir tiek. Bet be tinkamo
hardwaro is jo nulis naudos.


bet nusipirkus palyginaimai pigu ir nesunkiai prieinama hardwara, kurio 
pilnos pakampes - softas tampa essential business varikliu. kiekvieno 
verslininko svajone: savikaina arteja prie nulio, pardavimo kaina prie 
begalybes.



> Va taip brendai ir pavirsta mazgotem. O po to stebisi kad tampa sunku
> pardavinet.
>
> manau, kad tau ne paslaptis, kad visu pardavimu variklis yra lozungas
> "sunku pardavinet":)

Papasakok kokie amerikonam. Irgi buvo nepajudinami grandai, o dabar kur
jie?


mano kuklia kaimo pardavejo nuomone - jie iki siol lieka nepavejami grandai 
pardavimo procese (as dabar nesismulkinu ir nelendu I auto bizni, kur jie 
nesveikai sufeilino, bet greiciausiai tik todel, kad kitos pramones sakos 
investiciju prasme yra way patrauklesnes, nei automobiliai), nei europa, nei 
azija tokiu metodiku dar nesugeba isisavinti ir iki siol vaziuoja ten 
mokytis, ir tikrai yra ko.


-- 
kthxbai.