Totally Wrong, nes - žiūrim į kelio ženklinimą ir matom storą punktyrinę juostą, kurios punktyrų ilgis yra 3x mažesnis nei tarpai, tai reiškia, kad ta juosta jau nėra lygiavertė kitoms... Lėtėjimo-greitėjimo juostos nėra lygiavertės pagrindiniam keliui, nors ir asfaltas tas pats ir eina lygiagrečiai. Todėl nebūkit tokie įsitikine jomis važiuodami, kad jūs važiuojat tiesiai ir niekam netrukdot. Žr. 1.8 horizontalaus ženklinimo punktą: 1.8. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus trumpesnis už tarpus, žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos (sankryžose ir skirtingų aukščių kelių sankirtose). Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. esminiai žodžiai "žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos" O toliau jau patys galvokit. > gali savim didziuotis ir drasiai lygiuotis su eziukais, nes kiekvienam > eziukui ir be tavo sito isaiskinimo buvo aisku, kad bet kokiose juostose, > keiciantis vaziavimo juosta, turi duot kelia ta juosta vaziuojanciam > > On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote: >> >> Vadinasi dar gerai suprantu KET...