Tema: Re: Susimėčiau dėl KET - FINIŠAS
Autorius: Kesha
Data: 2017-03-15 09:00:34
> On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote:
>> Gavau tik ką atsakymą iš Policijos:
>>
>
> Štai įdomi vieta Oslo gatvėje, važiuojant Vakariniu aplinkkeliu. Mėlynom 
> rodyklėm (M) pažymėtu keliu juda vienas srautas, raudonu (R) juda pagrindinis 
> srautas aplinkkeliu ir ten tie srautai susikerta.
>
> Pagal KET čia nėra greitėjimo juostos, reiškia veikia dešinės rankos taisyklė 
> ir R praleidžia M, bet realybėje gaunasi viskas įdomiau :)
>
> Jei M trajektorijoje būtų įsibėgėjimo juosta, tai srautai susilietų panašiu 
> greičiu ir R nebūtų sunku lengvai numetus greitį, praleisti M, bet tokios 
> juostos nėra. Tokiu būdu gaunasi, jog didžiosios dalies transporto priemonių 
> M greitis būna ženkliai mažesnis, nei atvažiuojančių R ir R turi problemų 
> praleidžiant M.
>
> Prieš kelias dienas ten kaip tik apturėjau tokią situaciją. Aš važiavau R, 
> kažkokia pasimetusi moteriškė M. Ji taip ir riedėjo nespausdama greičio 
> pedalo iki dugno, tai jei aš būčiau bukai laikęsis KET, tai ji mane 
> užblokuotų ir man tektų važiuoti tiesiai ir praleisti savo išsukimą. Pamatęs 
> pasimetusios moteriškės akis ir supratęs, jog gazo ji taip ir nespustelės, 
> padidinau spaudimą ant akceleratoriaus pedalo ir nurūkau kur man reikia prieš 
> pat jos nosį.
>
> Anyway, man šios kelio vietos realizavimas atrodo įtartinai, nes problemos 
> ten užprogramuotos. Pakaks susidurti dviems pasimetusiems vairuotojams ir 
> kažkas bus...

Pradžioje, kai čia jau buvo įkelta šita vieta, nepamačiau gugliamapse, 
kad ten yra gabaliukas 1.8 ženklinimo, tau va gaunasi, kad tame 
gabaliuke M turi praleisti R, o poto, jau nebe :)
Šiaip tai ko gero viena komplikuočiausiu vietų dabar Vilniuje ten 
gaunasi, nes daugelis taip ir neįsikerta kaip turi realiai būti, tai ir 
lando visi kas kaip gaunasi :)