> On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote: >> Gavau tik ką atsakymą iš Policijos: >> > > Štai įdomi vieta Oslo gatvėje, važiuojant Vakariniu aplinkkeliu. Mėlynom > rodyklėm (M) pažymėtu keliu juda vienas srautas, raudonu (R) juda pagrindinis > srautas aplinkkeliu ir ten tie srautai susikerta. > > Pagal KET čia nėra greitėjimo juostos, reiškia veikia dešinės rankos taisyklė > ir R praleidžia M, bet realybėje gaunasi viskas įdomiau :) > > Jei M trajektorijoje būtų įsibėgėjimo juosta, tai srautai susilietų panašiu > greičiu ir R nebūtų sunku lengvai numetus greitį, praleisti M, bet tokios > juostos nėra. Tokiu būdu gaunasi, jog didžiosios dalies transporto priemonių > M greitis būna ženkliai mažesnis, nei atvažiuojančių R ir R turi problemų > praleidžiant M. > > Prieš kelias dienas ten kaip tik apturėjau tokią situaciją. Aš važiavau R, > kažkokia pasimetusi moteriškė M. Ji taip ir riedėjo nespausdama greičio > pedalo iki dugno, tai jei aš būčiau bukai laikęsis KET, tai ji mane > užblokuotų ir man tektų važiuoti tiesiai ir praleisti savo išsukimą. Pamatęs > pasimetusios moteriškės akis ir supratęs, jog gazo ji taip ir nespustelės, > padidinau spaudimą ant akceleratoriaus pedalo ir nurūkau kur man reikia prieš > pat jos nosį. > > Anyway, man šios kelio vietos realizavimas atrodo įtartinai, nes problemos > ten užprogramuotos. Pakaks susidurti dviems pasimetusiems vairuotojams ir > kažkas bus... Pradžioje, kai čia jau buvo įkelta šita vieta, nepamačiau gugliamapse, kad ten yra gabaliukas 1.8 ženklinimo, tau va gaunasi, kad tame gabaliuke M turi praleisti R, o poto, jau nebe :) Šiaip tai ko gero viena komplikuočiausiu vietų dabar Vilniuje ten gaunasi, nes daugelis taip ir neįsikerta kaip turi realiai būti, tai ir lando visi kas kaip gaunasi :)