vat butent, kaip kely, taip ir rasliavoj: jei jau grupso draiveriai nesutaria del ket traktavimo panasiose vietose, tai kas galvoj verda pas bobelka su klevo lapu?... On 2017-03-15 23:07, Bronco wrote: > On 2017-03-15 09:52, Ignas wrote: >> ir tik todel kad tu taip pasakei? ket'e to nera... > > Va, todėl ten ir problema, jog net grupse patyrę draiveriai nesuranda > bendros nuomonės, o ką daryti ten išlindusiai bobelkai su klevo lapu ant > galinio stiklo? Apsisprendimui, gi, yra ne daugiau pusantros sekundės... > > Kai ten susitinka normalūs adekvatūs vairuotojai, tai problemos nėra, > nes M įvertina R srauto greitį, tarpus tarp R srauto auto, ir laiku > įšokęs ir paspaudęs akceleratorių iki dugno, su lengva R pagalba > koreguojant savo greitį, įsilieja į srautą. Bet problemos prasideda, kai > bent vienas iš vairuotojų nepasiruošęs veikti maksimaliai protingu > režimu. O protingai suprojektuotame kelyje tokios situacijos > nepageidaujamos. Viskas turi būti maksimum durakoustoičivo :)