Tema: Re: Susimėčiau dėl KET - FINIŠAS
Autorius: kef
Data: 2017-03-16 09:09:47
tai ju ir yra kasdien, ir ne n+k o N+K, reikia tik matyti pora metru toliau 
i visas puses

"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message 
news:oacb91$kn0$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir as nerandu letejimo juostu. nes tema sukure apie viena, o kalba kaip 
> minimum apie tris skirtingas situacijas. tarp ju ir sankryza vat prilipde. 
> tik kazkaip visi gincijasi galvodami apie skirtingas situacijas. jei taip 
> butu blogai su KET parasymu, tai kelyje avariniu situaciju butu n+k.
> Kurmis
>
> "Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message 
> news:oaao1r$tsp$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia yra _sankryža_ - susikertantys keliai. Paralelinės juostos
> nėra susikertantys keliai.
>
>>o kur cia letejimo juostos?
>> Kurmis
>>
>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>> news:oa905e$dk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> prikabintu atveju jei trecias besis i antra ten kur antras nupiestas,
>>> kaltas bus trecias ir visiskai pofik, kad anas pagrindiniam kely buvo
>>>
>>> On 2017-03-14 16:24, Icetom wrote:
>>>> Tai sakai, pvz., prikabintu atveju 3-ias turi praleisti 2-ą:)?
>>>>
>>>>
>>>> "Ignas"  parašė naujienų news:oa8t2r$a56$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> sugretinus pavyzdzius, tu sukdamas is pagrindinio taranuotum savoj
>>>> juostoj salutiniam kely esancia auto ir neliktum kaltas?
>>>>
>>>
>>
>