na dar prie visos sios rasliavos KET punktas kad gali taranuot is pagrindines juostos vaziuojancius letejimo ar greitejimo juostoje butu labai welcome On 2017-03-14 14:30, Kesha wrote: > Totally Wrong, nes - žiūrim į kelio ženklinimą ir matom storą punktyrinę > juostą, kurios punktyrų ilgis yra 3x mažesnis nei tarpai, tai reiškia, > kad ta juosta jau nėra lygiavertė kitoms... > Lėtėjimo-greitėjimo juostos nėra lygiavertės pagrindiniam keliui, nors > ir asfaltas tas pats ir eina lygiagrečiai. Todėl nebūkit tokie įsitikine > jomis važiuodami, kad jūs važiuojat tiesiai ir niekam netrukdot. > Žr. 1.8 horizontalaus ženklinimo punktą: > 1.8. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus > trumpesnis už tarpus, žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir > važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos (sankryžose ir skirtingų > aukščių kelių sankirtose). Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. > > esminiai žodžiai "žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir > važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos" > > O toliau jau patys galvokit. > > >> gali savim didziuotis ir drasiai lygiuotis su eziukais, nes kiekvienam >> eziukui ir be tavo sito isaiskinimo buvo aisku, kad bet kokiose >> juostose, keiciantis vaziavimo juosta, turi duot kelia ta juosta >> vaziuojanciam >> >> On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote: >>> >>> Vadinasi dar gerai suprantu KET...