Tema: Re: Susimėčiau dėl KET - FINIŠAS
Autorius: Ignas
Data: 2017-03-14 14:43:06
na dar prie visos sios rasliavos KET punktas kad gali taranuot is 
pagrindines juostos vaziuojancius letejimo ar greitejimo juostoje butu 
labai welcome


On 2017-03-14 14:30, Kesha wrote:
> Totally Wrong, nes - žiūrim į kelio ženklinimą ir matom storą punktyrinę
> juostą, kurios punktyrų ilgis yra 3x mažesnis nei tarpai, tai reiškia,
> kad ta juosta jau nėra lygiavertė kitoms...
> Lėtėjimo-greitėjimo juostos nėra lygiavertės pagrindiniam keliui, nors
> ir asfaltas tas pats ir eina lygiagrečiai. Todėl nebūkit tokie įsitikine
> jomis važiuodami, kad jūs važiuojat tiesiai ir niekam netrukdot.
> Žr. 1.8 horizontalaus ženklinimo punktą:
> 1.8. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus
> trumpesnis už tarpus, žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir
> važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos (sankryžose ir skirtingų
> aukščių kelių sankirtose). Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.
>
> esminiai žodžiai "žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir
> važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos"
>
> O toliau jau patys galvokit.
>
>
>> gali savim didziuotis ir drasiai lygiuotis su eziukais, nes kiekvienam
>> eziukui ir be tavo sito isaiskinimo buvo aisku, kad bet kokiose
>> juostose, keiciantis vaziavimo juosta, turi duot kelia ta juosta
>> vaziuojanciam
>>
>> On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote:
>>>
>>> Vadinasi dar gerai suprantu KET...