On 2017-03-14 11:33, Icetom wrote: > Gavau tik ką atsakymą iš Policijos: > Štai įdomi vieta Oslo gatvėje, važiuojant Vakariniu aplinkkeliu. Mėlynom rodyklėm (M) pažymėtu keliu juda vienas srautas, raudonu (R) juda pagrindinis srautas aplinkkeliu ir ten tie srautai susikerta. Pagal KET čia nėra greitėjimo juostos, reiškia veikia dešinės rankos taisyklė ir R praleidžia M, bet realybėje gaunasi viskas įdomiau :) Jei M trajektorijoje būtų įsibėgėjimo juosta, tai srautai susilietų panašiu greičiu ir R nebūtų sunku lengvai numetus greitį, praleisti M, bet tokios juostos nėra. Tokiu būdu gaunasi, jog didžiosios dalies transporto priemonių M greitis būna ženkliai mažesnis, nei atvažiuojančių R ir R turi problemų praleidžiant M. Prieš kelias dienas ten kaip tik apturėjau tokią situaciją. Aš važiavau R, kažkokia pasimetusi moteriškė M. Ji taip ir riedėjo nespausdama greičio pedalo iki dugno, tai jei aš būčiau bukai laikęsis KET, tai ji mane užblokuotų ir man tektų važiuoti tiesiai ir praleisti savo išsukimą. Pamatęs pasimetusios moteriškės akis ir supratęs, jog gazo ji taip ir nespustelės, padidinau spaudimą ant akceleratoriaus pedalo ir nurūkau kur man reikia prieš pat jos nosį. Anyway, man šios kelio vietos realizavimas atrodo įtartinai, nes problemos ten užprogramuotos. Pakaks susidurti dviems pasimetusiems vairuotojams ir kažkas bus...