On 2017-03-15 09:52, Ignas wrote: > ir tik todel kad tu taip pasakei? ket'e to nera... Va, todėl ten ir problema, jog net grupse patyrę draiveriai nesuranda bendros nuomonės, o ką daryti ten išlindusiai bobelkai su klevo lapu ant galinio stiklo? Apsisprendimui, gi, yra ne daugiau pusantros sekundės... Kai ten susitinka normalūs adekvatūs vairuotojai, tai problemos nėra, nes M įvertina R srauto greitį, tarpus tarp R srauto auto, ir laiku įšokęs ir paspaudęs akceleratorių iki dugno, su lengva R pagalba koreguojant savo greitį, įsilieja į srautą. Bet problemos prasideda, kai bent vienas iš vairuotojų nepasiruošęs veikti maksimaliai protingu režimu. O protingai suprojektuotame kelyje tokios situacijos nepageidaujamos. Viskas turi būti maksimum durakoustoičivo :)