nu nu, tuo metu dar nebuvo 1,2L su uzmautom turbom benzu paplite. Tai su 1,8-2,0L benzu, ant 105kmh vaziuosi su 7L minimum. 5 metai atgal mastymas sakyciau buvo taip - 7L dyzeliaus mieste, arba 10 benzo. O benzas brangokai gaunas, tai dar reiks duju ir daugiau reiks knistis, stabciot uzpipilnet. Tai geriau dyzelis, kurio dar ir prie progos papigei gausiu. Dabar kazkaip ir tu dyzeliu atsikanda su remontais uz brangiai, ir benzai pradejo mazai imti (neziurint, kas po kapotu). "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> parašė naujienų news:q2k1t7$j8s$1@trimpas.omnitel.net... > 2019.01.27 12:40, cD-r0m rašė: >> Gal mitas, gal kiek tiesos.. Kai 2012 ieškojausi mašinos, aplink VBS >> duomenys buvo maždaug tokie - benzistai važinėjo su 8l/100km norma ir >> didesnėm benzo kainom, o dyzelistai išlįsdavo "O aš iki klaipėdos su >> 4,5l/100km nuriedėjau. Kalbam apie tuo metu "nuliovų 10 metų senumo >> mašinų rinką). Dar norėjau mašinos, kurioj nesidėtu dujos, kad jei >> durnumas užeitu taupyt, nereiktu atsisakyt zapaskės :) > > tokiu greiciu, kokiu dyzelistas vaziavo is 4.5L, benzinistas su panasiai > kw nuvaziuotu is 6.5L. > >> >> On 2019-01-27 11:49, ooo wrote: >>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja >>> dyzeliai ? >>> >>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? >>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? >