nesupratau 2 vietu: 1. kaip po 10m benzininio turejimas tampa brangesniu, jei dyzeliui iskyla dpf bedu? 2. kokie mokesciai didesni dyzeliui? "bzik" <bzik@bzik.bz> parašė naujienų news:q2n1cu$uns$1@trimpas.omnitel.net... > pagal paskutinių metų skaičiavimus, naujo kibirėlio atveju kasdienių > reikmių (apie 15kkm) važiavimui benzininio turėjimas tampa brangesniu po > 5-10m. Pagrindinis minusas iš pradinės kainos, kuri dyzeliui 2-3k€ > didesnė. Dyzeliui didesni mokesčiai ir mažiau sumokama už kurą. Naujų > atveju gedimai mažiau aktualu, nes daug ką patvarko garantinis. Tad > bendros sąnaudos panašios. Tuo tarpu antrinė ar tretinė rinka paveldi > visas originalių detalių resurso grožybes. Ir čia dyzelis pradeda > nebedžiugint. Pats pernai praėjau DPF ir purkštukus, klaustukas kada > prisidės turbina, nes interkuleris tepaluojasi > > 2019-01-28 15:25, Arj rašė: >> as sakyciau taip - senovej dyzelis vaziuodavo kur kas ilgiau, su maziau >> remonto, ir ekonomiskiau, bet buvo brangesnis. >> Ta prasme dyzelis buvo pagamintas is daugiau metalo, plius turejo >> turbina, kuri kartas sugesdavo uz brangiai, bet neturejo kruvos aukstos >> itampos fingios, kuri pas benzinus pisdavo prota. >> >> Dabar, kai auto supanasejo - ir tie, ir tie apaugo kruva brangios >> fignios, benzinai patapo ekonomiskesni, atsirado apribojimai dyzeliams, >> zmones vel dairosi I benzina, bet nemasiskai - daug vaziuojant dyzelis >> vis dar pigiau. >> >> >> "bzik" parašė naujienų news:q2mru2$q61$1@trimpas.omnitel.net... >> >> todėl, kad lietuviškas skaičiavimas remiasi kuro kaina. Nesvarbu kas - >> automobilis, šildymas ar kt., - vertinama viena aktuali sudedamoji, nes >> 2-3 kriterijai jau per sudėtinga mintinai skaičiuot :) >> Jei 100km reikia 6 l vs 8 l, ties tuo vertinimas baigiasi. >> Įsigijimas, remontas, draudimas, nusidėvėjimas yra kažkur paraleliniam >> pasauly ir apie juos prisimenama tik jei skaudžiau kerta per kišenę. Km >> savikaina iš vis iš nesusipratimo serijos, nes automobilis perkamas ne >> dėl skaičiavimų, o kad stiliovai/patogiai judėtum iš A į B. >> Vakaruose skaičiuoja daugiau, nes perkami nauji auto, dažnai su >> atpirkimu už likutinę vertę, nuo kuro priklauso mokesčiai, važiuojami >> atstumai kiti, skaičiuojami tech. aptarnavimai ir pan. (ką normaliu >> atveju daro verslas, pirkdamas auto vadybininkams). >> >> 2019-01-27 11:49, ooo rašė: >>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja >>> dyzeliai ? >>> >>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? >>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? >>