+30kkm - dyzelis. Bet pagrindinė masė važiuoja (pagal kokią tai statistiką): Daugiausiai (27 proc.) ES gyventojų per metus automobiliu nuvažiuoja atstumą nuo 5 tūkst. iki 10 tūkst. kilometrų, šiek tiek mažiau (23 proc.) jų įveikia atstumą nuo 10 tūkst. iki 15 tūkst. kilometrų ir tik 6 proc. – didesnį nei 30 tūkst. kilometrų. Lyginant su ES vidurkiu, Lietuvoje dvigubai daugiau gyventojų (13 proc.) automobiliais įveikia didesnį nei 30 tūkst. kilometrų atstumą. Daugiausia lietuvių, kaip ir ES, automobiliu nuvažiuoja nuo 5 tūkst. iki 10 tūkst. kilometrų – net 27 proc. Su 1,5k pigiau važinėt taxi ar, jei miestas tinkamas, kokiu citybee. 2019-01-28 14:44, bezas rašė: > nuvaziuoju +30k per metus kokia alternatyva dyzeliui? > Feja nuvaziuoja ~1,5k per metus, nupirktas benzas/dujos nepasakyčiau kad > daug maziau prieziuros reikia nors vaziuoja 20x maziau. Draudimas ir > nusidevejimas ne benzo naudai. > > > > On 1/28/2019 2:18 PM, bzik wrote: >> todėl, kad lietuviškas skaičiavimas remiasi kuro kaina. Nesvarbu kas - >> automobilis, šildymas ar kt., - vertinama viena aktuali sudedamoji, >> nes 2-3 kriterijai jau per sudėtinga mintinai skaičiuot :) >> Jei 100km reikia 6 l vs 8 l, ties tuo vertinimas baigiasi. >> Įsigijimas, remontas, draudimas, nusidėvėjimas yra kažkur paraleliniam >> pasauly ir apie juos prisimenama tik jei skaudžiau kerta per kišenę. >> Km savikaina iš vis iš nesusipratimo serijos, nes automobilis perkamas >> ne dėl skaičiavimų, o kad stiliovai/patogiai judėtum iš A į B. >> Vakaruose skaičiuoja daugiau, nes perkami nauji auto, dažnai su >> atpirkimu už likutinę vertę, nuo kuro priklauso mokesčiai, važiuojami >> atstumai kiti, skaičiuojami tech. aptarnavimai ir pan. (ką normaliu >> atveju daro verslas, pirkdamas auto vadybininkams). >> >> 2019-01-27 11:49, ooo rašė: >>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja >>> dyzeliai ? >>> >>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? >>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? >