2019.01.27 13:35, ventiliatorius rašė: > nu nu, tuo metu dar nebuvo 1,2L su uzmautom turbom benzu paplite. Tai su > 1,8-2,0L benzu, ant 105kmh vaziuosi su 7L minimum. vtec-e civic 66kW, vilnius-klaipeda, 110 laikant, 5.3L. dyzelinis 1.6-1.9 panasiu metu ir kW golfas/b3 bulka 4-4.5. didesnes auto vtec accord, 110kmh tas pats marsrutas link 7L. 110kW saab 2.0t, 127kW, 110kmh tas pats marsrutas ~7.5 sakyciau labiau priklauso nuo pavaros perdavimo skaiciaus ir vvt technologijos. panasiai kW dyzelis nevaziuos is 4.5L. > 5 metai atgal mastymas sakyciau buvo taip - 7L dyzeliaus mieste, arba 10 > benzo. O benzas brangokai gaunas, tai dar reiks duju ir daugiau reiks > knistis, stabciot uzpipilnet. Tai geriau dyzelis, kurio dar ir prie > progos papigei gausiu. > Dabar kazkaip ir tu dyzeliu atsikanda su remontais uz brangiai, ir > benzai pradejo mazai imti (neziurint, kas po kapotu). > > "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> parašė naujienų > news:q2k1t7$j8s$1@trimpas.omnitel.net... >> 2019.01.27 12:40, cD-r0m rašė: >>> Gal mitas, gal kiek tiesos.. Kai 2012 ieškojausi mašinos, aplink VBS >>> duomenys buvo maždaug tokie - benzistai važinėjo su 8l/100km norma ir >>> didesnėm benzo kainom, o dyzelistai išlįsdavo "O aš iki klaipėdos su >>> 4,5l/100km nuriedėjau. Kalbam apie tuo metu "nuliovų 10 metų senumo >>> mašinų rinką). Dar norėjau mašinos, kurioj nesidėtu dujos, kad jei >>> durnumas užeitu taupyt, nereiktu atsisakyt zapaskės :) >> >> tokiu greiciu, kokiu dyzelistas vaziavo is 4.5L, benzinistas su panasiai >> kw nuvaziuotu is 6.5L. >> >>> >>> On 2019-01-27 11:49, ooo wrote: >>>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja >>>> dyzeliai ? >>>> >>>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? >>>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? >> >