sakyčiau px tos pavaros, troikė prie 100km/h beveik 3krpm, VVT nėra o ryja panašiai On 1/27/2019 2:06 PM, fenix wrote: > 2019.01.27 13:35, ventiliatorius rašė: >> nu nu, tuo metu dar nebuvo 1,2L su uzmautom turbom benzu paplite. Tai su >> 1,8-2,0L benzu, ant 105kmh vaziuosi su 7L minimum. > > vtec-e civic 66kW, vilnius-klaipeda, 110 laikant, 5.3L. dyzelinis > 1.6-1.9 panasiu metu ir kW golfas/b3 bulka 4-4.5. > > didesnes auto > vtec accord, 110kmh tas pats marsrutas link 7L. 110kW > saab 2.0t, 127kW, 110kmh tas pats marsrutas ~7.5 > > sakyciau labiau priklauso nuo pavaros perdavimo skaiciaus ir vvt > technologijos. panasiai kW dyzelis nevaziuos is 4.5L. > >> 5 metai atgal mastymas sakyciau buvo taip - 7L dyzeliaus mieste, arba 10 >> benzo. O benzas brangokai gaunas, tai dar reiks duju ir daugiau reiks >> knistis, stabciot uzpipilnet. Tai geriau dyzelis, kurio dar ir prie >> progos papigei gausiu. > > > >> Dabar kazkaip ir tu dyzeliu atsikanda su remontais uz brangiai, ir >> benzai pradejo mazai imti (neziurint, kas po kapotu). >> >> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> parašė naujienų >> news:q2k1t7$j8s$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2019.01.27 12:40, cD-r0m rašė: >>>> Gal mitas, gal kiek tiesos.. Kai 2012 ieškojausi mašinos, aplink VBS >>>> duomenys buvo maždaug tokie - benzistai važinėjo su 8l/100km norma ir >>>> didesnėm benzo kainom, o dyzelistai išlįsdavo "O aš iki klaipėdos su >>>> 4,5l/100km nuriedėjau. Kalbam apie tuo metu "nuliovų 10 metų senumo >>>> mašinų rinką). Dar norėjau mašinos, kurioj nesidėtu dujos, kad jei >>>> durnumas užeitu taupyt, nereiktu atsisakyt zapaskės :) >>> >>> tokiu greiciu, kokiu dyzelistas vaziavo is 4.5L, benzinistas su panasiai >>> kw nuvaziuotu is 6.5L. >>> >>>> >>>> On 2019-01-27 11:49, ooo wrote: >>>>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja >>>>> dyzeliai ? >>>>> >>>>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? >>>>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? >>> >> >