Tema: Re: KodÄ—l vyrauja dyzeliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-01-27 15:43:16
sakyčiau px tos pavaros, troikė prie 100km/h beveik 3krpm, VVT nėra o 
ryja panašiai

On 1/27/2019 2:06 PM, fenix wrote:
> 2019.01.27 13:35, ventiliatorius rašė:
>> nu nu, tuo metu dar nebuvo 1,2L su uzmautom turbom benzu paplite. Tai su
>> 1,8-2,0L benzu, ant 105kmh vaziuosi su 7L minimum.
> 
> vtec-e civic 66kW, vilnius-klaipeda, 110 laikant, 5.3L. dyzelinis
> 1.6-1.9 panasiu metu ir kW golfas/b3 bulka 4-4.5.
> 
> didesnes auto
> vtec accord, 110kmh tas pats marsrutas link 7L. 110kW
> saab 2.0t, 127kW, 110kmh tas pats marsrutas ~7.5
> 
> sakyciau labiau priklauso nuo pavaros perdavimo skaiciaus ir vvt
> technologijos. panasiai kW dyzelis nevaziuos is 4.5L.
> 
>> 5 metai atgal mastymas sakyciau buvo taip - 7L dyzeliaus mieste, arba 10
>> benzo. O benzas brangokai gaunas, tai dar reiks duju ir daugiau reiks
>> knistis, stabciot uzpipilnet. Tai geriau dyzelis, kurio dar ir prie
>> progos papigei gausiu.
> 
> 
> 
>> Dabar kazkaip ir tu dyzeliu atsikanda su remontais uz brangiai, ir
>> benzai pradejo mazai imti (neziurint, kas po kapotu).
>>
>> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> parašė naujienų
>> news:q2k1t7$j8s$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 2019.01.27 12:40, cD-r0m rašė:
>>>> Gal mitas, gal kiek tiesos.. Kai 2012 ieškojausi mašinos, aplink VBS
>>>> duomenys buvo maždaug tokie - benzistai važinėjo su 8l/100km norma ir
>>>> didesnėm benzo kainom, o dyzelistai išlįsdavo "O aš iki klaipėdos su
>>>> 4,5l/100km nuriedėjau. Kalbam apie tuo metu "nuliovų 10 metų senumo
>>>> mašinų rinką). Dar norėjau mašinos, kurioj nesidėtu dujos, kad jei
>>>> durnumas užeitu taupyt, nereiktu atsisakyt zapaskės :)
>>>
>>> tokiu greiciu, kokiu dyzelistas vaziavo is 4.5L, benzinistas su panasiai
>>> kw nuvaziuotu is 6.5L.
>>>
>>>>
>>>> On 2019-01-27 11:49, ooo wrote:
>>>>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja
>>>>> dyzeliai ?
>>>>>
>>>>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ?
>>>>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ?
>>>
>>
>