Tema: Re: KodÄ—l vyrauja dyzeliai
Autorius: RaR
Data: 2019-01-28 18:09:02
Tai nori pasakyti, kad tų SangYongu ar multiplų prištabeliuotos pilnos 
aikštelės Vokietijoje? Jei neperka, tai nuleidžia kainą ir kas nors 
nuperka. Štai lietuviai nors labiau vertina vokiškas prieš prancūziškas, 
pastarųjų vis vien pilni keliai. Kadangi jų pilna Prancūzija, tai jas ir 
veža - neperka už vokiškų kainą, tai parduoda pigiau. Su kai kuriais 
pakoregavimais pagal tai, kokios mašinos dažniau nedagyvena iki 10-15 
metų, tas mūsų 10-15 metų senumo naudotų mašinų parkas savo struktūra 
vis tik labai panašus į tai, ką prieš 10-15 metų pirko iš salonų tų 
šalių, iš kurių pas mus veža, gyventojai. Lietuvių preferencijos 
atsispindi tik tų modelių kainose. Jeigu dabar vokiečiai perka mažiau 
40% dyzelių, tai vargu ar po 15 metų pas mus tas % bus labai didesnis, 
su kai kuriomis korekcijomis pagal tų auto ilgaamžiškumą. Tik jei 
lietuviams ir toliau labai patiks dyzeliai, jie bus brangesni.

On 2019-01-27 21:48, Tomas wrote:
> :DDD vejai
> veza ta, kas trendina vietoj. Atsivezk trala benzu kokiu SangYongu 
> (irasyti galima dar eile variantu), paziuresiu kur tu juos desi.
> 
> 
> "RaR"  parašė naujienų news:q2kker$1um$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Naudotų auto rinka iš esmės nieko nesirenka. Ką veža, tą ir perka. O
> veža tai, ką kažkada pirko kaip naujus ir dabar parduoda. Visi tų auto
> privalumai ir trūkumai vertinami second hand pirkėjų lemia tik tų auto
> kainą. Arba, kalbant ekonominiais terminais, naudotų daiktų pasiūlos
> paklausa neįtakoja, jį įtakoja tik jų kainą.
> 
> On 2019-01-27 11:49, ooo wrote:
>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja 
>> dyzeliai ?
>>
>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ?
>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? 
>