Tema: Re: KodÄ—l vyrauja dyzeliai
Autorius: Dainius
Data: 2019-01-28 17:58:00
On 28/01/2019 15:51, bzik wrote:
> pagal paskutinių metų skaičiavimus, naujo kibirėlio atveju kasdienių 
> reikmių (apie 15kkm) važiavimui benzininio turėjimas tampa brangesniu po 
> 5-10m. Pagrindinis minusas iš pradinės kainos, kuri dyzeliui 2-3k€ 
> didesnė. Dyzeliui didesni mokesčiai ir mažiau sumokama už kurą. Naujų 
> atveju gedimai mažiau aktualu, nes daug ką patvarko garantinis. Tad 
> bendros sąnaudos panašios. Tuo tarpu antrinė ar tretinė rinka paveldi 
> visas originalių detalių resurso grožybes. Ir čia dyzelis pradeda 
> nebedžiugint. Pats pernai praėjau DPF ir purkštukus, klaustukas kada 
> prisidės turbina, nes interkuleris tepaluojasi
> 
> 2019-01-28 15:25, Arj rašė:
>> as sakyciau taip - senovej dyzelis vaziuodavo kur kas ilgiau, su 
>> maziau remonto, ir ekonomiskiau, bet buvo brangesnis.
>> Ta prasme dyzelis buvo pagamintas is daugiau metalo, plius turejo 
>> turbina, kuri kartas sugesdavo uz brangiai, bet neturejo kruvos 
>> aukstos itampos fingios, kuri pas benzinus pisdavo prota.
>>
>> Dabar, kai auto supanasejo - ir tie, ir tie apaugo kruva brangios 
>> fignios, benzinai patapo ekonomiskesni, atsirado apribojimai 
>> dyzeliams, zmones vel dairosi I benzina, bet nemasiskai - daug 
>> vaziuojant dyzelis vis dar pigiau.
>>
>>
>> "bzik"  parašė naujienų news:q2mru2$q61$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> todėl, kad lietuviškas skaičiavimas remiasi kuro kaina. Nesvarbu kas -
>> automobilis, šildymas ar kt., - vertinama viena aktuali sudedamoji, nes
>> 2-3 kriterijai jau per sudėtinga mintinai skaičiuot :)
>> Jei 100km reikia 6 l vs 8 l, ties tuo vertinimas baigiasi.
>> Įsigijimas, remontas, draudimas, nusidėvėjimas yra kažkur paraleliniam
>> pasauly ir apie juos prisimenama tik jei skaudžiau kerta per kišenę. Km
>> savikaina iš vis iš nesusipratimo serijos, nes automobilis perkamas ne
>> dėl skaičiavimų, o kad stiliovai/patogiai judėtum iš A į B.
>> Vakaruose skaičiuoja daugiau, nes perkami nauji auto, dažnai su
>> atpirkimu už likutinę vertę, nuo kuro priklauso mokesčiai, važiuojami
>> atstumai kiti, skaičiuojami tech. aptarnavimai ir pan. (ką normaliu
>> atveju daro verslas, pirkdamas auto vadybininkams).
>>
>> 2019-01-27 11:49, ooo rašė:
>>> Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja 
>>> dyzeliai ?
>>>
>>> - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ?
>>> - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ? 
>>

Va va, o todel po visu tokiu remontu kaip dpf, purktuskai, egr ir 
turbinos, pradedi dairytis i benzinuka.

Del hibrido, manau ne europa reikia pirkti, o is usa.