as sakyciau taip - senovej dyzelis vaziuodavo kur kas ilgiau, su maziau remonto, ir ekonomiskiau, bet buvo brangesnis. Ta prasme dyzelis buvo pagamintas is daugiau metalo, plius turejo turbina, kuri kartas sugesdavo uz brangiai, bet neturejo kruvos aukstos itampos fingios, kuri pas benzinus pisdavo prota. Dabar, kai auto supanasejo - ir tie, ir tie apaugo kruva brangios fignios, benzinai patapo ekonomiskesni, atsirado apribojimai dyzeliams, zmones vel dairosi I benzina, bet nemasiskai - daug vaziuojant dyzelis vis dar pigiau. "bzik" parašė naujienų news:q2mru2$q61$1@trimpas.omnitel.net... todėl, kad lietuviškas skaičiavimas remiasi kuro kaina. Nesvarbu kas - automobilis, šildymas ar kt., - vertinama viena aktuali sudedamoji, nes 2-3 kriterijai jau per sudėtinga mintinai skaičiuot :) Jei 100km reikia 6 l vs 8 l, ties tuo vertinimas baigiasi. Įsigijimas, remontas, draudimas, nusidėvėjimas yra kažkur paraleliniam pasauly ir apie juos prisimenama tik jei skaudžiau kerta per kišenę. Km savikaina iš vis iš nesusipratimo serijos, nes automobilis perkamas ne dėl skaičiavimų, o kad stiliovai/patogiai judėtum iš A į B. Vakaruose skaičiuoja daugiau, nes perkami nauji auto, dažnai su atpirkimu už likutinę vertę, nuo kuro priklauso mokesčiai, važiuojami atstumai kiti, skaičiuojami tech. aptarnavimai ir pan. (ką normaliu atveju daro verslas, pirkdamas auto vadybininkams). 2019-01-27 11:49, ooo rašė: > Kaip manote, kodėl naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje vyrauja dyzeliai > ? > > - nulemia didesnė paklausa dyzeliniams auto ? > - didesnė dyzelinių auto pasiūla Vakaruose ? Jei taip, tai kodėl ?