skaityk, domekis Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... > Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - cesna > kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais > smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo > ultralighto. > > Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, > kad > paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai > populiarus, kad realu toki net gauti.. > > > Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint > licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten vis > raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas > patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka > ten > su ja isvis? >> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno >> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal >> cia apie ULO licenzija klausei?) > > Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko > bendro?] > Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? > Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt > praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu apie > minimumus. > > Orientacijai apie PPL ziurejau cia: > http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt > > > > >> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >> aikstele > Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), > tarkim > yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, > pakankamai > erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir ramu, > ar > reikia kazko? > >> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. > Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? > > Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? Guglas, > deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. > > >> >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali zinot >>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>> >>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau >>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors kitoj >>> saly? >>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>> aerodromu naudojimo? >>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva pirkti >>> is >>> ne EU (pvz is USA)? >>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji >>> reikia registruoti ir t.t.? >>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i realias >>> to galimybes)? >>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>> benza? >>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>> ultralighta >>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >> >> >