Tema: biskiuks kb
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-10-03 10:02:04
skaityk, domekis
Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - cesna
> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo
> ultralighto.
>
> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, 
> kad
> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai
> populiarus, kad realu toki net gauti..
>
>
> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten vis
> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka 
> ten
> su ja isvis?
>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno
>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal
>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>
> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko
> bendro?]
> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt
> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu apie
> minimumus.
>
> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>
>
>
>
>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i
>> aikstele
> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), 
> tarkim
> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
> pakankamai
> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir ramu, 
> ar
> reikia kazko?
>
>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>
> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? Guglas,
> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>
>
>>
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali zinot
>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>
>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau
>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors kitoj
>>> saly?
>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>> aerodromu naudojimo?
>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva pirkti 
>>> is
>>> ne EU (pvz is USA)?
>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji
>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio
>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i realias
>>> to galimybes)?
>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta 
>>> benza?
>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>> ultralighta
>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>
>>
>