Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas.. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... > Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl >> >> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >> bendro? >> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >> >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>> skaityk, domekis >>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >>>> cesna >>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet >>>> nuo >>>> ultralighto. >>>> >>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, >>>> kad >>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai >>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>> >>>> >>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten >>>> vis >>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia >>>> tvarka ten >>>> su ja isvis? >>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno >>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o >>>>> gal >>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>> >>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>>> bendro?] >>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt >>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu >>>> apie >>>> minimumus. >>>> >>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>> >>>> >>>> >>>> >>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >>>>> aikstele >>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), >>>> tarkim >>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>>> pakankamai >>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>>> ramu, ar >>>> reikia kazko? >>>> >>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>> >>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>>> Guglas, >>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>> >>>> >>>>> >>>>> >>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>>>> zinot >>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>>> >>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau >>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>>> kitoj >>>>>> saly? >>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva >>>>>> pirkti is >>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji >>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>>> realias >>>>>> to galimybes)? >>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>>>> benza? >>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>>> ultralighta >>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> > >