Veikia lygiai kaip ir visame likusiame pasaulyje, civilines aviacijos reikalavimai yra visiskai tokie patys. Gal skiriasi tik biurokratijos lygis pas mus... On 2011.11.07 02:35, cD-r0m wrote: > Aisku, dėkui :) čia šiaip idomu buvo kaip lietuvoj tai veikia.. > "nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message > news:j96mqa$86t$1@trimpas.omnitel.net... >> Tuscio boingo nepaskraidinsi, nes atrodo PPL iki 5700kg MTOW riboja. >> >> Kas link aerodromo registracijos, pakankamai ilga ir knisli procedura, >> nes turesi ispildyti kruva reikalavimu, visoki FATO zonu ribojimai ir >> t.t., parengti aerodromo naudojimo instrukcija, gal net ir skrydziu >> koordinatoriu i boksta pasodinti :D >> >> >> >> On 2011.10.07 00:47, cD-r0m wrote: >>> Tiesa, bet teoriskai (!) su PPL'u galima ir tusciu 747 skristi :) >>> >>> Zodziu aisku.. Suzinojau mazdaug situacija su licencijom, bet dar idomu >>> smulkiau apie taku naudojima ir pan. Kaip (Ar?) mokesciai taikomi, kaip >>> derinama tai ir panasiai? >>> >>> >>> >>> >>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message >>> news:j6kvp4$4uj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;) >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ot logiška :) >>>>> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai >>>>> pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje >>>>> nesamonių.. >>>>> >>>>> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija.. >>>>> >>>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message >>>>> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi >>>>>> ateityje taip nebus. >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. >>>>>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai >>>>>>> kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta >>>>>>> >>>>>>> Pataisykit, jei neteisingai >>>>>>> >>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O >>>>>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) >>>>>>>> licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is >>>>>>>> pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas.. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie >>>>>>>>>> sąsają su ppl >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>>>>>> nieko bendro? >>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>> message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> skaityk, domekis >>>>>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, >>>>>>>>>>>> rimtesni - cesna >>>>>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, >>>>>>>>>>>> sitais >>>>>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau >>>>>>>>>>>> pradet nuo >>>>>>>>>>>> ultralighto. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>>>>>>>>> retrofitingas, kad >>>>>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj >>>>>>>>>>>> pakankamai >>>>>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad >>>>>>>>>>>> norint >>>>>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip >>>>>>>>>>>> nepratesia. Ten vis >>>>>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O >>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, >>>>>>>>>>>> kokia tvarka ten >>>>>>>>>>>> su ja isvis? >>>>>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno >>>>>>>>>>>>> aerodrome Kauno >>>>>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio >>>>>>>>>>>>> galimybiu. (o gal >>>>>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos >>>>>>>>>>>> neturi nieko >>>>>>>>>>>> bendro?] >>>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso >>>>>>>>>>>> kad uz 3kLt >>>>>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min >>>>>>>>>>>> 8,5kLt. Kalbu apie >>>>>>>>>>>> minimumus. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt >>>>>>>>>>>>> kaip i >>>>>>>>>>>>> aikstele >>>>>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu >>>>>>>>>>>> (apie ULO), tarkim >>>>>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas >>>>>>>>>>>> kelias, pakankamai >>>>>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, >>>>>>>>>>>> leidies ir ramu, ar >>>>>>>>>>>> reikia kazko? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano >>>>>>>>>>>> klausimus? Guglas, >>>>>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad >>>>>>>>>>>>>> negali zinot >>>>>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija >>>>>>>>>>>>>> lietuvoje. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>>>>>>>>> (girdejau >>>>>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur >>>>>>>>>>>>>> nors kitoj >>>>>>>>>>>>>> saly? >>>>>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto >>>>>>>>>>>>>> laikymo ir >>>>>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei >>>>>>>>>>>>>> lektuva pirkti is >>>>>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka >>>>>>>>>>>>>> (teoriskai), ar ji >>>>>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant >>>>>>>>>>>>>> valstybinio >>>>>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos >>>>>>>>>>>>>> (nesigilinam i realias >>>>>>>>>>>>>> to galimybes)? >>>>>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu >>>>>>>>>>>>>> paprasta benza? >>>>>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: >>>>>>>>>>>>>> Susikonstravus ultralighta >>>>>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >