mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;) "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net... > Ot logiška :) > Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai pačia > mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje > nesamonių.. > > Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija.. > > "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message > news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net... >> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje >> taip nebus. >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net... >>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. >>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti >>> reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta >>> >>> Pataisykit, jei neteisingai >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O >>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija >>>> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali >>>> skraidyt, jei is to gauni pajamas.. >>>> >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >>>>> >>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su >>>>>> ppl >>>>>> >>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>> nieko bendro? >>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> skaityk, domekis >>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>>>>> >>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, >>>>>>>> rimtesni - cesna >>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, >>>>>>>> sitais >>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau >>>>>>>> pradet nuo >>>>>>>> ultralighto. >>>>>>>> >>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>>>>> retrofitingas, kad >>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj >>>>>>>> pakankamai >>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. >>>>>>>> Ten vis >>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia >>>>>>>> tvarka ten >>>>>>>> su ja isvis? >>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome >>>>>>>>> Kauno >>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. >>>>>>>>> (o gal >>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>>>>> >>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>>>> nieko >>>>>>>> bendro?] >>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz >>>>>>>> 3kLt >>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. >>>>>>>> Kalbu apie >>>>>>>> minimumus. >>>>>>>> >>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip >>>>>>>>> i >>>>>>>>> aikstele >>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie >>>>>>>> ULO), tarkim >>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>>>>>>> pakankamai >>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>>>>>>> ramu, ar >>>>>>>> reikia kazko? >>>>>>>> >>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>>>>> >>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>>>>>>> Guglas, >>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad >>>>>>>>>> negali zinot >>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>>>>> (girdejau >>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>>>>>>> kitoj >>>>>>>>>> saly? >>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva >>>>>>>>>> pirkti is >>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar >>>>>>>>>> ji >>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant >>>>>>>>>> valstybinio >>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>>>>>>> realias >>>>>>>>>> to galimybes)? >>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu >>>>>>>>>> paprasta benza? >>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>>>>>>> ultralighta >>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >> >