Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: RA
Data: 2011-10-06 22:32:52
mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;)

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net...
> Ot logiška :)
> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai pačia 
> mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje 
> nesamonių..
>
> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija..
>
> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message 
> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net...
>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje 
>> taip nebus.
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti 
>>> reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>>>
>>> Pataisykit, jei neteisingai
>>>
>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O 
>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija 
>>>> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali 
>>>> skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>>>
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>>>
>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su 
>>>>>> ppl
>>>>>>
>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi 
>>>>>> nieko bendro?
>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> skaityk, domekis
>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>>>
>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, 
>>>>>>>> rimtesni - cesna
>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, 
>>>>>>>> sitais
>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau 
>>>>>>>> pradet nuo
>>>>>>>> ultralighto.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas 
>>>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj 
>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. 
>>>>>>>> Ten vis
>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia 
>>>>>>>> tvarka ten
>>>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome 
>>>>>>>>> Kauno
>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. 
>>>>>>>>> (o gal
>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi 
>>>>>>>> nieko
>>>>>>>> bendro?]
>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 
>>>>>>>> 3kLt
>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. 
>>>>>>>> Kalbu apie
>>>>>>>> minimumus.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip 
>>>>>>>>> i
>>>>>>>>> aikstele
>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie 
>>>>>>>> ULO), tarkim
>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir 
>>>>>>>> ramu, ar
>>>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>>>
>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? 
>>>>>>>> Guglas,
>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad 
>>>>>>>>>> negali zinot
>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina 
>>>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors 
>>>>>>>>>> kitoj
>>>>>>>>>> saly?
>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva 
>>>>>>>>>> pirkti is
>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar 
>>>>>>>>>> ji
>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant 
>>>>>>>>>> valstybinio
>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i 
>>>>>>>>>> realias
>>>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu 
>>>>>>>>>> paprasta benza?
>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>>>>>>>>> ultralighta
>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>